بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو خیلی راحت به ناموس ما توهین می‌کند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳

حجت جهرمی سرپرست مس کرمان پیرامون جنجال ساپینتو حین بازی مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: «از آنجا که تیم ما شهرستانی است بعضی‌ها خیلی به حرف‌های ما توجه نمی‌شود. بحث ما خطاب به باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، مدیرعامل یا اعضای ایرانی کادرفنی آبی‌پوشان نیست. بحث ما فردی است که از کشور دیگری به ایران آمده و خیلی راحت به ما و ناموس‌مان توهین می‌کند. ای کاش باشگاه استقلال بابت رفتار ساپینتو بیانیه نمی‌داد و از او حمایت نمی‌کرد.»

او افزود: «واقعاً‌ دلیل آن حرکت‌های ساپینتو را نمی‌دانم. تیم او برنده شده بود اما سرمربی پرتغالی به اعضای کادرفنی ما توهین می‌کرد. واقعاً رفتار او قابل هضم نبود و به عینه شاهد این رفتار بودم. تحمل انسان‌ها و صبوری‌شان متفاوت است. یکی از اعضای کادر که جوان‌تر بودند نتوانست رفتار غیرمحترمانه آقای ساپینتو را رعایت کنند. هر فرد خارجی وقتی به کشور دیگری می‌رود باید به آداب و رسوم کشور مقصد احترام بگذارد. حال اینکه رفتاری که ساپینتو نشان داد در هر کشوری محکوم است.»

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد:« عجیب‌تر آنکه بعد حاشیه آفرینی خودش را مشغول صحبت کردن با کمک داور کرد. بعد از اعضای کادرفنی دیدید که این رفتار خطاب به تماشاگران تکرار شد. البته منصفانه باید بگویم که خسرو حیدری، بیژن طاهری و بهزاد غلامپور به وساطت پرداختند و حتی به خاطر بعضی رفتارها عذرخواهی کردند. آنها ثابت کردند که استقلال چه مربیان با اخلاقی در گذشته داشته و به رسم اساتید گذشته عمل کردند. جالب اینکه معاون باشگاه استقلال می‌گوید با برنامه‌ریزی به سمت آقای ساپینتو رفتند! »

جهرمی درباره اینکه کالی تروئبا مربی متوجه معانی کلمات پرتغالی ساپینتو شد، عنوان کرد: «مربی اسپانیایی ما متوجه معانی کلمات ساپینتو شد و آن را به بقیه اعضای کادر اعلام کرد. البته حرکات دست و زبان بدن آقای ساپینتو خیلی روشن بود حتی بدون ترجمه هم متوجه این موضوع می شدیم. متاسفانه حرمت ادب و رسانه ایجاب نمی کند که تمامی تصاویر حرکات آقای ساپینتو را منتشر کنیم تا منتقدان منصف بدانند چه بی‌حرمتی علیه تیم ما صورت گرفته است. این اولین بار نیست که این مربی چنین حرکتی می‌کند از هفته دوم لیگ برتر که به برانکارد ضربه زدند هم برنامه ریزی صورت گرفته بود؟ این دیگر توهین به برانکارد نیست، این توهین به ناموس ما است.»

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی کوتاه بیا نیست! توطئه پیکه علیه مسی؛ مدافع بارسا به دوستش هم خیانت کرد! مخالف شدید بازگشت مسی به بارسلونا

۲۵۱۲۵۴

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *