بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای برخی تیم ها؛ سپاهان، سوگلی فوتبال ایران است؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۱

قضاوت داوران مستطیل سبز در لیگ برتر ایران همچنان اعتراضات و انتقادات فراوانی را به همراه دارد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در دو مصاف اخیر با فولاد و آلومینیوم که منجر به از دست رفتن پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول و تقدیم صدرنشینی به سپاهان شد خود را متضرر دیده و فریاد شکایتش به آسمان بلند است. آنها پنالتی‌های گمشده در این دو بازی و اخراج بیرانوند را عامل اصلی ناکامی خود در حفظ پیشتازی‌شان می‌دانند.

استقلالی‌ها هم که بدون احتساب بازی با‌ مس کرمان در تمام مصاحبه های ساپینتو ده امتیاز از دست رفته از اشتباهات داوری داشتند، در کرمان تا آستانه از دست رفتن پیروزی ارزشمند خود رفتند که سوت پایان بازی به دادشان رسید!

سه موقعیت تک به تک مهاجمان آبی که با پرچم اشتباه کمک داوران بازی از دست رفت و پنالتی مشخصی که روی خطای هند بازیکن حریف دیده نشد، همراه با سوت هایی که بازی را به سمت جنجال و درگیری نیمکت های دو‌ تیم برد، صدای هر دو تیم برنده و بازنده را در آورده تا جنجال های داوری در غیبت کمک داور ویدیویی همچنان حرف اول فوتبال پر حاشیه ما باشد.

از آنجا که ظلم بالسویه عدل است و اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال و همه رشته های ورزشی، اما چنانچه این اشتباهات گزینشی صورت گرفته و تیم ها به طور تقریبا یکسان از آن بهره مند یا متضرر نشوند دیگر عدالتی در آن دیده نخواهد شد. اینکه یک تیم کمترین لطمه و بیشتر منفعت را از داوری ها ببرد با هیچ متر و معیاری قابل توجیه نیست!

هواداران و مسئولان برخی تیم ها معتقد هستند نگاه فدراسیون فوتبال به داوری ها زرد رنگ است! تعلق خاطر مهدی تاج به مجموعه فولاد مبارکه که بر اساس مدارک مستند و معتبر مبلغی در حدود یک میلیارد تومان حقوق بدون حضور و انجام کار دریافت کرده بر کسی پوشیده نیست و همین موضوع باعث شده برخی مسئولان تیم های دیگر بگویند داوری ها به سود سپاهان است.

استقلال و پرسپولیس سرمایه های معنوی و بی بدیل ورزش ایران هستند که ده ها میلیون هوادار در داخل و خارج از مرزهای ایران دارند. سپاهان هم از جمله حرفه ای ترین باشگاه های موفق ورزش ایران به شمار می رود. رقابت این سه تیم در صدر جدول همواره به پیشرفت فوتبال ایران کمک کرده و باعث رونق پر طرفدار ترین ورزش ایران شده است. نگاه های جانبدارانه نسبت به هر یک از این تیم ها قطعا از چشم طرفداران فوتبال دور نخواهد ماند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *