بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم‌های بی‌رحمانه سرمربی قرمزها ادامه دارد/ ۶ ستاره تابستان جدا می‌شوند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد بنا به درخواست اریک تن‌هاخ که می‌خواهد تغییرات اساسی در تیمش ایجاد کند، ۶ بازیکن خودش را بفروشد که در این لیست نام‌های مطرحی همچون هری مگوایر و آنتونی مارسیال هم به چشم می‌خورد.

نشریه «سان» خبر داد که نقشه‌هایی در سر اریک تن‌هاخ است به همین دلیل ۶ بازیکن منچستریونایتد به فروش خواهند رسید.

مرد هلندی با یونایتد در مسیر صعود به لیگ قهرمانان اروپا و پایان دادن به خشکسالی ۶ ساله جام قرار گرفته است. پیشرفت‌های شیاطین‌سرخ زیر نظر تن‌هاخ بر اساس بی‌رحمی او در داخل و خارج زمین شکل گرفته است. او قرار است به این نگرش ادامه دهد و مهاجراتی دسته‌جمعی در پایان فصل رخ خواهد داد.

هری مگوایر می‌تواند اولین نفری باشد که از رافائل واران و لیساندرو مارتینس عقب افتاده است. کاپیتان منچستریونایتد در ژانویه هم به در خروج باشگاه نزدیک بود ولی مدتی است که توانسته بهترین فرم خودش را نشان دهد.

اسکات مک‌تامینی و دونی فان‌دی‌بیک هم به کاپیتان خواهند پیوست، چرا که بازیکن اسکاتلندی از دربی در اکتبر ۲۰۲۲ در ترکیب تیم قرار نگرفته و بازیکن هلندی هم دوران کابوس‌واری را در اولدترافورد داشته است.

گزارش‌ها حامی از آن است که آنتونی مارسیال که تلاش می‌کند به فرم بدنی مناسب برسد و به کارش ادامه دهد هم گزینه بعدی خواهد بود. مارسیال در این فصل در ۷۷۲ دقیقه بازی ۶ گل به ثمر رسانده، ولی جایگاهش به دلیل حضور مارکوس رشفورد و وت وخورست در خطر است.

در همین حال اریک بایی و الکس تلس بازیکنانی که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر حضور دارند هم به منچستریونایتد برنمی‌گردند. بایی به صورت قرضی در مارسی بازی می‌کند که در همین تیم هم در فصل جاری تنها ۶ مرتبه بازی کرده. تلس در سویا کمی وضعیت بهتری دارد و ۱۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده، اما با مشکل زانو از میادین دور شده است.

این مطلب را هم از دست ندهید: شادی پس از گل مارکوس رشفورد جهانی شد/ معنی این شادی گل چیست؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *