بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از سند عجیب تفاهم نامه مصطفی آجورلو با کاوه رضایی + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۷

یک خبرگزاری متن تفاهمنامه مدیریت پیشین باشگاه استقلال با کاوه رضایی که باعث فسخ قرارداد یکطرفه وی با تراکتور شده را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرگزاری آنا، حدود یک هفته است که مسئولان باشگاه استقلال و تراکتور در مورد ادعای کاوه رضایی مبنی بر اینکه او بازیکن فعلی استقلال است با کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در ارتباط هستند. رضایی در نیم فصل در حالی که هیچ پیش زمینه‌ای به مسئولان تراکتور نداد قرارداد خود را یکطرفه در آخرین دقایق نقل و انتقالات زمستانی فسخ کرد و مدعی شد با تفاهمنامه‌ای که در اختیار دارد بازیکن استقلال است. او که در ابتدای فصل حتی در تمرینات هم حضور داشت و در ترکیه هم با آبی پوشان آماده سازی کرد به خاطر پافشاری مطهری برای ماندن در استقلال مجبور شد به تراکتور برود اما حالا این بازیکن مدعی است که باید در تیم استقلال بازی کند.

از طرفی استقلالی‌ها صراحتا اعلام کرده اند نیازی به کاوه رضایی ندارند، چون سرمربی این تیم خواستار جذب یک بازیکن خارجی است و این باشگاه برای خالی کردن جای یک بازیکن چالش‌های زیادی مثل فسخ قرارداد یکطرفه سیاوش یزدانی را متحمل شده است.

با این تفاسیر نشست کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی ادعای کاوه رضایی چند روز قبل برگزار شد و در این جلسه مسئولان باشگاه استقلال مدعی شدند تفاهمنامه‌ای که مصطفی آجرولو با کاوه رضایی امضا کرده را قبول ندارند. از طرفی تراکتوری‌ها هم که از رضایی بابت فسخ قرارداد یکطرفه شکایت کرده اند ادعا دارند این بازیکن نمی‌تواند در پیش فصل با دو باشگاه قرارداد امضا کند و در واقع برگه‌ای که در قالب تفاهمنامه میان وی و مدیریت پیشین این باشگاه امضا شده سندیت ندارد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با پیگیری‌های فراوان به تعهدنامه میان رضایی و مدیرعامل وقت استقلال دست پیدا کرده که فارغ از بحث توافق دو طرف عدد و ارقام عجیبی در این تفاهمنامه برای پیوستن به استقلال درج شده که جای نقد و بررسی دارد. در این برگه اشاره شده که قرارداد این بازیکن ۶ ماهه و تا پایان فصل خواهد بود.

متن تفاهنامه رضایی و مدیرعامل پیشین استقلال به شرح زیر است:

۱- در صورتی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نیم فصل زودتر از موعد مندرج در این بند باز شود و بازیکن مشکلی برای ورود به لیست استقلال نداشته باشد و همچنین بازیکن مشکلی برای ثبت قرارداد نداشته باشد و یا مصدومیت  طولانی مدت نداشته باشد باشگاه موطف است از سوی مراجع ذیربط اقدام کند.

۲- مبالغ پرداختی نیم فصل دوم، مبلغ پایه قرارداد ۱۱ میلیارد تومان، حق مسکن ۱ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۱ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی لیگ ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه ۳۰۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی جام حذفی ۵۰۰ میلیون تومان، حضور در هر بازی ۵۰ میلیون تومان، پاداش گل یا پاس گل ۳۰ میلیون تومان.(در صورتی که وی در نیم فصل به عضویت استقلال در بیاید به صورت حدودی رقمی معادل ۱۶ میلیارد از استقلال دریافت خواهد کرد)

۳- مبالغ پرداختی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳: مبلغ پایه ۱۹ میلیارد تومان، حق مسکن ۴.۵ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۴.۵ میلیارد تومان، حضور در هر بازی ۸۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی در لیگ ۱.۵ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی در جام حذفی ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه در لیگ ۵۰۰ میلیون تومان.(در این بند در صورتی که رضایی در ۲۰ بازی برای استقلال به میدان برود رقم قرارداد فصل اتی وی حدودا ۳۰ میلیارد تومان می‌شود.)

۴- باشگاه موظف است پنج رو پیش از خاتمه پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دوم فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در صورتی که بازیکن مشکلی برای ثبت قرارداد نداشته باشدو یا مصدومیت طولانی مدت نداشته باشد قرارداد بازیکن را ثبت نمایید. در صورت عدم ثبت قرارداد تا موعد فوق الذکربازیکن حق فسخ  قرارداد و دریافت ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت را دارد. (کاوه رضایی دقیقا روی همین بند می‌تواند در صورتی که استقلال وی را به جای یزدانی وارد لیست نکند ۱۰ میلیارد تومان از این باشگاه غرامت بگیرد)

تصویر تفاهنامه مدیرعامل پیشین استقلال با رضایی را مشاهده کنید:

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *