بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

من از مسی بهتر بودم

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روماریو پس از پنج فصل درخشش در پی اس وی آیندهوون، در سال 1993 به بارسلونا پیوست و در دو فصل بازی برای این باشگاه در 46 بازی موفق به زدن 34 گل نیز شد.

روماریو زیر نظر یوهان کرویف و در کنار ستاره‌هایی چون پپ گواردیولا، هریستو استویچکوف و… نمایش‌هایی دیدنی ارائه داد، اما در نهایت دوران حضور او در بارسا طولانی نشد. روماریو در سال 1995 راهی فلامینگو شد و یک سال بعد به فوتبال اروپا برگشت و این بار پیراهن والنسیا را به تن کرد. روماریو در سال 1994 با برزیل قهرمانی جام جهانی را نیز کسب کرد.

وقتی از روماریو در مورد دو فصل حضورش در بارسا که به تیم رویایی معروف بود و تفاوت نفر به نفر آن تیم با بارسلونای 2011 با مربیگری پپ گواردیولا سوال شد، او تنها دنی آلوز، ژاوی و اینیستا را بهتر از هم تیمی‌های سابق خود عنوان کرد و در مقایسه بین خود و مسی هم گفت: «چه سوال سختی. البته معتقدم پست مسی و من متفاوت است. من به عنوان مهاجم نوک بهترین بازیکن بودم و حتی بهتر از مسی. او هم در پست خودش بهتر است.»

بیشتر بخوانید: دردسر جدید برای ستاره متجاوز در باشگاه پرسپولیس علیه یحیی فعالیت می‌کنند؟ آقایحیی؛ برانکو هم اعتراض می‌کرد ولی انگیزه بازیکنان را نمی‌کشت!

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *