بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی PSG در شب درخشش مسی/ صدرنشینی مستحکم‌تر شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۱

پاری سن ژرمن امشب در پارک دو پرنس میزبان تولوز بود تا دیدار خود در هفته بیست و دوم لیگ یک را برگزار کند. پاریسی‌ها در نهایت ۲-۱ پیروز شدند تا صدرنشینی خود در این لیگ را مستحکم‌تر کنند.

پی‌اس‌جی در این یک ماهه حساس‌ترین مقطع فصل را در پیش دارد که می‌تواند سرنوشت آنها را در این فصل مشخص کند. پاریسی‌ها این ماراتن یک ماهه را امشب بدون نیمار و امباپه شروع کردند و موفق شدند اولین پیروزی را دشت کنند. این مسابقه ساده‌ترین بازی آنها در این مقطع است و آنها در ادامه بازی‌های به مراتب دشوارتری در پیش دارند.

یاران لیونل مسی ابتدا غافلگیر شدند و در دقیقه ۲۰ برانکو فان دن بومن از روی ضربه آزاد دوناروما را مغلوب کرد تا تولوز به گل اول بازی دست پیدا کند. دوناروما تنها توانست مسیر حرکت توپ را تماشا کند.

پاری سن ژرمن ۱۸ دقیقه بعد پاسخ داد و اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پی‌اس‌جی، پاس کارلوس سولر را وارد دروازه تولوز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. این چهارمین گل ستاره مراکشی در این فصل لیگ یک برای پی‌اس‌جی بود.

درحالیکه نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده بود در نیمه دوم لیونل مسی پاس اشرف حکیمی را به گل تبدیل کرد تا نقش مهمی در کسب این سه امتیاز داشته باشد. پاریسی‌ها در دقیقه ۵۸ صاحب یک کرنر شدند و آن را به صورت کوتاه به حکیمی پاس دادند. مدافع مراکشی با حرکت انفرادی به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و درحالیکه می‌رفت توپ را از دست بدهد مسی مداخله کرد و با شوتی تک‌ضرب دروازه تولوز را باز کرد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *