بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از فوتبالیست قهرمان؛ عباس تبار در حال مبارزه جانانه با سرطان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۷

محمد عباس تبار، فوتبالیست مازندرانی شهرداری همدان که در حال مبارزه با سرطان است، برای چهارمین مرحله شیمی درمانی آماده می شود.

به گزارش طرفداری، محمد عباس تبار بازیکن شهرداری همدان که در حال مبارزه با بیماری سرطان است، در گفتگو با رسانه طرفداری تاکید کرد با روحیه بالا برای ادامه شیمی درمانی آماده می شود.

اوایل دی ماه بود که بازیکنان شهرداری همدان با یک بنر وارد زمین بازی شدند. آنها روی بنر برای همبازی خود محمد عباس تبار نوشته بودند؛ با قدرت برگرد، منتظرتیم… این نوشته رسانه ها را حساس کرد و با پیگیری رسانه ها مشخص شد محمد عباس تبار، بازیکن بابلسری شهرداری همدان به سرطان مبتلا شده و شیمی درمانی را آغاز کرده است.

محمد عباس تبار این روزها در بابلسر به مبارزه با سرطان مشغول است. او سه شنبه این هفته همزمان با بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، چهارمین مرحله شیمی درمانی را پشت سر می گذارد و سپس برای عمل جراحی به تهران می آید.

امشب وقتی با این قهرمان جوان تماس گرفتیم تا جویای احوالش باشیم، از تماس تلفنی روحیه بخش یک دوست حرف زد؛ مهدی شعبانی، بازیکن اسبق تراکتور که در دهه 80 به بیماری سرطان دچار شد و بعد از 12 مرحله شیمی درمانی، سرطان را شکست داد، امشب با محمد عباس تبار تماس گرفت و به او روحیه داد.

محمد عباس تبار به طرفداری گفت:

این روزها که به درمان مشغولم، به انگیزه و روحیه نیاز دارم تا در مبارزه با سرطان از پا در نیایم. تماس مهدی شعبانی واقعا انگیزه ام را برای مبارزه بالا برد. از او و از تمام اهالی فوتبال که به یادم هستند تشکر می کنم. من خودم را به خدا سپردم و راضی هستم به رضای او. نمی دانم آخرش چه می شود اما با تمام قدرت مبارزه می کنم. دوست دارم همان طور که امشب مهدی شعبانی الهام بخش من شد، یک روز هم من الهام بخش مبتلایان باشم و آنها را به مبارزه جانانه و شکست دادن سرطان دعوت کنم.

 

مهدی شعبانی، بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال ایران نیز در رابطه با تماسی که با عباس تبار داشت، به طرفداری گفت:

از طریق دوستانم در جریان بیماری محمد عباس تبار قرار گرفتم و یاد خودم افتادم. من اواسط دهه 80 به سرطان مبتلا شدم و 12 مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشتم. آن زمان دوستان خوبی به من روحیه دادند و حتی منصور ابراهیم زاده که سال 1386 سرمربی موقت تیم ملی شده بود، یک مرحله من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا کنار ملی پوشان تمرین کنم و انگیزه و روحیه ام برای بازگشت به فوتبال تقویت شود. همان طور که آن روزها، اهالی فوتبال و رسانه به من روحیه دادند، وظیفه خودم می دانم تا جایی که در توانم است به محمد عزیز روحیه بدهم. محمد باید به زندگی و فوتبال برگردد. خوشبختانه مراحل درمان را تا به حال خوب پشت سر گذاشته و دلم روشن است که او را باز هم در میادین فوتبال می بینیم.

مهدی شعبانی کنار عادل فردوسی پور در استودیوی برنامه نود

با محمد عباس تبار که این روزها دلش برای همبازیان خود در شهرداری همدان تنگ شده و می گیود دورادور بازی های تیمش را در لیگ آزادگان دنبال می کند، قرار می گذاریم بعد از آن که چهارمین مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشت، قبل یا بعد از عمل جراحی اش در تهران، دیداری داشته باشیم. 

ما هم بی صبرانه منتظریم این قهرمان را سرحال و قبراق ببینیم و دستش را به عنوان برنده در مبارزه با سرطان بالا ببریم.

 

بیشتر بخوانید:

قهرمانی که به جنگ سرطان رفت؛ پیروز باش پسر

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *