بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شمارش معکوس برای برکناری دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۷

شمارش معکوس برای برکناری دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که حوالی فدراسیون فوتبال شایعه شده هدایت ممبینی، دبیرکل موقت فدراسیون از حمایت های وحید کردانی، عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردار است و اطرافیان ممبینی ادعا می کنند به همین دلیل مهدی تاج جرات دست زدن به او را ندارد، منابع آگاه از برکناری قریب الوقوع هدایت ممبینی خبر می دهند.

چهارشنبه هفته گذشته، دوازدهم بهمن ماه بود که ساعت 13:13 ظهر خبرگزاری فارس در بخش ورزشی خود با تیتر خداحافظی زودهنگام مدیر ارشد یک فدراسیون؟ از برکناری یک مدیر ورزشی خبر داد.

این خبرگزاری نوشت:

مدیر ارشد یک فدراسیون ورزشی در آستانه خداحافظی زودهنگام از سمت خود قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یکی از مدیران ارشد یک فدراسیون ورزشی که به تازگی به پست مهمی منصوب شده در آستانه خداحافظی با صندلی خود قرار گرفته است‌. ظاهرا این فرد که کارمند شهرداری یکی از شهرهای جنوب کشور است، طبق قانون دیگر نمی‌تواند به صورت همزمان در سمت خود فعالیت کند. مدیران بالادستی این فرد نیز به این دلیل که بدون کسب استعلام‌‌‌های لازم، وی را به سمت مهمی گماشته‌اند باید توضیحاتی را به نهادهای ذی ربط ارائه کنند. با این وضعیت احتمال اینکه این مدیر به زودی پس از بازگشت به ایران مجبور به جدایی از سمت خود شود، بسیار بالا است. ممبینی کارمند شهرداری است و همراه تاج به خارج از کشور سفر کرده بود

اگرچه این خبرگزاری نامی از هدایت ممبینی نیاورد اما کدهای مطلب به دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال می خورد؛ هدایت ممبینی کارمند شهرداری اهواز است، به تازگی در فدراسیون فوتبال پست گرفته و 12 بهمن ماه هم موقع انتشار این خبر در ایران حضور نداشت چرا که همراه مهدی تاج به اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته بود.

با گذشت چند روز از این خبر کوتاه، حالا گزارش های تکمیلی حکایت از این دارد که باید کار هدایت ممبینی را در فدراسیون فوتبال تمام شده دانست. هرچند برخی اطرافیان دبیرکل مدعی هستند مهدی تاج به واسطه نیازی که به وحید کردانی دارد، به نامه برکناری هدایت ممبینی ترتیب اثر نمی دهد و برای اثبات ادعای خود، روایت می کنند با این که اوایل بهمن ماه، برای استعلام دبیرکل موقت، جواب منفی از نهادهای مرتبط آمد، ممبینی در منصب خود باقی ماند اما اگر خبر خبرگزاری فارس درست باشد، رییس فدراسیون فوتبال چاره ای جز عزل هدایت ممبینی ندارد.

صد البته این اتفاق خوشایند اهالی فوتبال است چرا که از همان ابتدا هم انتصاب ممبینی برای این منصب حساس زیر سوال بود. ممبینی در این مدت، انتصاب هایی هم داشت که دلخوری نیروهای باتجربه شاغل در فدراسیون فوتبال را در پی داشت. حتی این شایعه در راهروهای فدراسیون فوتبال به گوش می رسید که دبیرکل موقت که هنوز به عنوان سرپرست دبیرکلی فعالیت می کند، می خواست مدیر بین الملل فدراسیون و حراست فدراسیون را هم عوض کند که البته بعید به نظر می رسد چنین قدرت و اجازه ای داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *