بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا منچستریونایتد به فرجام خواهی مخاطره‌آمیز برای کاسمیرو تن می‌دهد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۳

طرفداری | اخراج شدن کاسمیرو در نیمه دوم بازی منچستریونایتد – کریستال پالاس، نیمه تاریک بازی روز شنبه برای هواداران تیم میزبان بود. 

این هافبک برزیلی که بدون شک یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم اریک تن هاخ در این فصل بوده است، به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم به خاطر حرکت خشن در قبال ویل هیوز، حداقل سه بازی محروم خواهد شد و این یعنی او در دو بازی برابر لیدزیونایتد و دیدار با لسترسیتی حضور نخواهد داشت. اما در شرایطی که برخی از هواداران شیاطین سرخ امیدوار هستند این محرومیت با فرجام خواهی احتمالی باشگاه کاهش یابد، قوانین اتحادیه فوتبال انگلستان تذکری برای آن‌ها دارد. در قانون آمده است:

در صورت درخواست تجدید نظر، امکان دارد یک کارت قرمز نادیده گرفته شود. در صورت موفقیت‌آمیز بودن این تجدید نظر، محرومیت در نظر گرفته شده لغو خواهد شد. اما اگر اتحادیه فوتبال تشخیص دهد که باشگاهی درخواست تجدید نظر «بی موردی» انجام داده است، محرومیت سه جلسه‌ای می‌تواند به چهار جلسه افزایش یابد. 

اگر در مورد کاسمیرو چنین سناریویی پیش بیاید و اتحادیه فوتبال تصمیم به افزایش محرومیت او بگیرد، این بازیکن دیدار فینال لیگ کاپ مقابل نیوکاسل را از دست خواهد داد. البته تمامی این‌ها مشروط به آن است که محرومیت ابتدایی کاسمیرو ۳ جلسه باشد، نه بیشتر.  

صحنه منجر به اخراج کاسمیرو

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *