بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کیف آذرپیرا در کرواسی به سرقت رفت! / امینی: یزدانی با تمام دنیا اختلاف دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۲

مربی تیم ملی کشتی آزاد به تمجید از پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی کشتی آزاد با کسب چهار مدال طلا و دو نقره به کار خود در تورنمنت رنکینگ کرواسی پایان داد. احسان امینی به همراه اباذر اسلامی در غیاب پژمان درستکار، آزادکاران را هدایت کرده و نتایج قابل قبولی رقم زدند.

احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد پس از بازگشت از تورنمنت رنکینگ کرواسی، در خصوص این رقابت ها اظهار داشت:

خدا را شکر مسابقات رنکینگ دار کرواسی هم با نتایج خوبی به پایان رسید و توانستیم در این رقابت ها 4 مدال طلا و 2 نقره به دست آوریم. یونس امامی هم می‌توانست طلا بگیرد اما فکر می‌کنم در کشتی‌های آخر بدن او خالی کرد و نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. شرایط مسابقات هم سخت بود. همه کشتی‌ها در یک روز بود و به همین دلیل او نتوانست به مدال طلا برسد.

وی افزود:

امیرعلی آذرپیرا هم جوان بسیار خوبی است و با توجه به اتفاقی که برای او افتاد تمرکزش را از دست داد. متاسفانه کیف او در این رقابت ها دزدیده شد و نه لباسی داشت، نه چیزی. کاملا این موضوع او را اذیت کرد ولی یک موضوع را نباید فراموش کنیم که کایل اسنایدر هم باتجربه تر از او بود و هم بهتر از او کشتی گرفت. آذرپیرا در آینده یکی از مدعیان وزن 97 کیلو گرم خواهد بود. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره کشتی دیگر ملی پوشان عنوان کرد:

سایر کشتی گیران هم شش دانگ کشتی گرفتند. رضا اطری در این مسابقات با توجه به آسیب دیدگی بیشتر از حد خود کشتی گرفت و توانست به خوبی به مدال طلا برسد. حسن یزدانی با همه دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتن او مشخص است. امیرحسین زارع هم در این رقابت ها پهلوانی کرد، رقبای خود را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

امینی در خصوص علی سوادکوهی هم گفت:

علی سوادکوهی هم روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. او در فینال هم کشتی گیر عنوان دار گرجستانی را شکست داد و با برنامه ریزی کشتی گرفت. در مراحل قبل از فینال، حریفانش به نوعی نبودند که عیار او مشخص شود اما در فینال نشان داد یک کشتی گیر رو به رشد است. امیدوارم موفقیت های تیم ملی کشتی کشورمان ادامه داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *