بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتشار عکس تمرین پرسپولیس با حضور پریرا از منابع خبری خاص

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵

عکس حضور پریرا در تمرین پرسپولیس زودتر از تمام رسانه ها توسط یکی از اعضای تدارکات پرسپولیس در اختیار برخی ادمین های فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، پس از حضور بازیکنان تیم امید در تمرین روز پنجشنبه و تعطیلی تمرینات در روز جمعه (دیروز) و در شرایطی که همگان منتظر بودند تا ببینند تمرین امروز پرسپولیس در چه شرایطی برگزار شده و بازیکن برزیلی تازه وارد تیم در تمرین امروز حاضر می شود یا نه، انتشار یک عکس از پریرا در فضای مجازی در کنار یکی از اعضای تدارکات پرسپولیس در نوع خود جالب به نظر می رسید.

به هر روی همین تصویر نشان از آن دارد که اخبار و تصاویر تمرین چگونه در فضای مجازی در اختیار برخی ادمین ها قرار گرفته و آن ها نیز با حک کردن نام صفحه خود در عکس یا خبر بر اختصاصی بودن آن تاکید می کنند.

گفتنی است در شرایطی که طی یکی دو فصل اخیر، انتشار برخی خبرهای مهم تمرین و لو رفتن ترکیب اصلی تیم در فضای مجازی و حتی افشای تغییرات دقیقه نودی در ترکیب اصلی، یکی از دغدغه های اصلی باشگاه و هواداران پرسپولیس محسوب می شود، انتشار این عکس ها و خبرها در کنار برخی از عوامل نزدیک به تیم در برخی کانال ها و پیج های خاص خیلی از ابهامات را مشخص می کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *