بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد تند اولیور کان از مانوئل نویر: او با این مصاحبه، ارزش‌های بایرن مونیخ را زیر پا گذاشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷

اولیور کان به شدت از مانوئل نویر به خاطر مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده، انتقاد کرده است.

طرفداری | همه از رابطه نزدیک تونی تاپالوویچ و مانوئل نویر باخبرند و می‌دانستند که اخراج او چندان به مذاق کاپیتان باواریایی‌ها خوش نخواهد آمد. اما مصاحبه اخیر و جنجال این دروازه بان 36 ساله در این‌باره و آن هم در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل بایرن مونیخ، بسیار حاشیه ساز شده و نارضایتی مدیران بایرن مونیخ را در بر داشته است. حال اولیور کان مدیر عامل باشگاه در مصاحبه با شبکه آلمانی (DPA) به این موضوع واکنش نشان داده است. او گفت:

آنچه مانوئل نویر در بخش‌هایی از این مصاحبه در مورد تونی تاپالوویچ گفت، باعث می‌شود او به عنوان کاپیتان بایرن مونیخ عدالت را رعایت نکرده باشد و ارزش‌های باشگاه را زیر پا بگذارد. علاوه بر این، او در زمان اشتباهی چنین اظهاراتی داشته زیرا ما بازی‌های مهمی در پیش داریم. او تحت تاثیر قرار گرفته و ما باید این را درک کنیم. ما همچنین به او توضیح داده‌ایم گرفتن این تصمیم (اخراج تونی تاپالوویچ) که آسان هم نبود، بهترین چیز برای ما و تیم در این لحظه بوده است. 

کان در ادامه از تجربه‌ای که خود در این‌باره داشته، صحبت می‌کند. 

در سال 2004، من در وضعیت مشابهی در تیم ملی آلمان مواجه شدم. سپ مایر مربی دروازه بان‌های تیم، احساس کرد که فدراسیون برخورد بدی با او دارد و به همین خاطر راه خود را جدا از آن‌ها جدا کرد. من برای سال‌ها با سپ کار کرده بودم و رابطه دوستانه و قابل اعتمادی با یکدیگر داشتیم. در آن زمان، من هم ناامید شده بودم و از فدراسیون بسیار عصبانی بودم. اما ما اهداف مشترکی با یکدیگر داشتیم که از احساسات شخصی من مهم‌تر بودند. به همین دلیل در آن زمان تصمیم گفتم حرفی نزنم. اما مانوئل خلاف این‌کار را انجام داد.

اولیور کان در آخر گفت: 

با او در این مورد به طور واضح حرف خواهیم زد. 

همچنین بخوانید: مانوئل نویر: در این مدت چیز‌هایی بدتر از مصدومیت به من آسیب رساندند مانوئل نویر: با اخراج تونی تاپالوویچ، احساس می‌کنم قلبم را از جا کنده‌اند؛ این بی‌رحمانه‌ترین چیز در حرفه من بود

حال باید دید که این مصاحبه چه عواقبی برای مانوئل نویر خواهد داشت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *