بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد چه زمانی از آمریکا برمی‌گردد؟ / کاوه: یزدانی باصلابت بود، آذرپیرا توانست اسنایدر را مدیریت کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۹

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت سرمربی تیم ملی در تورنمنت رنکینگ کرواسی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب چهار مدال طلا و دو نقره به مقام نایب‌قهرمانی در تورنمنت رنکینگ کرواسی رسید. هرچند پژمان درستکار سرمربی تیم ملی به دلیل سفر به آمریکا، در زاگرب حضور نداشت اما آزادکاران ملی‌پوش عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

حالا مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در این خصوص و همچنین نحوه گزینش آزادکاران صحبت کرده است.

محسن کاوه در خصوص عملکرد آزادکاران در تورنمنت رنکینگ کرواسی اظهار داشت:

مسابقات رنکینگ دار کرواسی مسابقاتی از پیش برنامه ریزی شده بود. در این مسابقات قرار بود مدال داران مسابقات جهانی بلگراد حضور داشته باشند. در این بین کادر فنی تصمیم گرفت امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی را هم به این مسابقات اعزام کند. در مجموع این مسابقات به سود کشتی گیران کشورمان بود و باعث شد برخی از کشتی گیران مانند رضا اطری و یونس امامی به خودباوری خوبی برسند. آنها حدود هشت ماه زمان دارند و پس از انتخاب شدن در انتخابی‌های تیم ملی می‌توانند در مسابقات جهانی سال آینده صربستان عملکرد بهتری داشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد:

حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد که می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد. امیرعلی آذرپیرا هم در این رقابت ها کشتی های بسیار خوبی گرفت و تنها مقابل کایل اسنایدر آمریکایی شکست خورد. او در این کشتی می توانست با حمله های بیشتر به اسنایدر شرایط را برای خود هموار کند. رویارویی او با اسنایدر هم محک جدی و خوبی بود که باعث می‌شود برای آینده آماده تر شود. آذرپیرا مقابل اسنایدر کشتی خوبی گرفت، تنها یک امتیاز فنی به او داد و خوب توانست این کشتی گیر آمریکایی را مدیریت کند.

کاوه با اشاره به مدال نقره رضا اطری در مسابقات جهانی 2022 صربستان، در خصوص این کشتی گیر عنوان کرد:

یک کشتی گیر در لیگ شرایط آرمانی ندارد و رضا اطری هم قبل از مسابقات جهانی درگیر مسائل ازدواج بود. او بعد از فارغ شدن از این مسائل، تمرینات خود را به خوبی دنبال کرد و توانست در این مسابقات که میدان خوبی برایش بود به مدال طلا برسد. فکر کنم اطری دیگر به این خودباوری رسیده که مدال نقره اش در مسابقات جهانی صربستان 2022 اتفاقی نبوده و می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در جهانی سال 2023 داشته باشد.

وی درباره اردوی تیم ملی و حضور رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم پور به فارس گفت:

تکلیف مسابقات قهرمانی آسیا مشخص است چرا که از پیش تعیین کرده‌ایم نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد و کامران قاسم پور برای کسب آمادگی جهت حضور در یک تورنمنت بین المللی در این اردو حضور خواهند داشت. حضور کشتی گیران برتر در رقابت های قهرمانی آسیا صرفا برای ایجاد انگیزه بین کشتی گیرانی است که در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

مدیر تیم های ملی در خصوص اینکه آیا پژمان درستکار در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر. گفت:

پژمان درستکار از مرخصی باز خواهد گشت و از روز 16 بهمن در اردوی تیم ملی تمرینات کشتی گیران را زیر نظر خواهد گرفت.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *