بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوچانو موجی: غیر از محروم کردنم چه کار می‌کنید؟ می‌خواهید به من شلیک کنید؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰

طرفداری | لوچانو موجی، مدیر اسبق باشگاه یوونتوس که به دلیل داشتن نقشی پررنگ در ماجرای کالچوپولی از تمام فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است، به دفاع از خودش پرداخت.

جوزپه کینه، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا که این روزها نامش در رابطه با کسر امتیاز از یوونتوس بیش‌تر شنیده می‌شود، در نظر دارد باشگاه یوونتوس را به دلیل حضور لوچانو موجی در مسابقه تیم‌های جوانان یوونتوس و ناپولی تحت یک پیگرد دیگر قرار دهد. موجی در مصاحبه با کالچومرکاتو درباره حضورش در آن مسابقه صحبت کرد:

من در شهر ناپولی زندگی می‌کنم و خواندم که مسابقه‌ای میان تیم‌های جوانان ناپولی و یوونتوس برگزار می‌شود. از آن‌جایی که با ورزشگاه محل بازی آشنا نبودم، از مسئول برگزاری خواستم به کنار زمین بروم. آن‌جا [جانلوکا] پسوتو را دیدم و احوال‌پرسی گرمی داشتیم چون او یکی از بازیکنان من در یوونتوس بود. کینه [دادستان] نمی‌تواند بگوید با کسی حرف نزنم. نمی‌توانند مرا از صحبت کردن منع کنند. متوجه شدم که برایم مراقب گذاشته‌اند اما این چیزها برایم آزاردهنده و تعجب‌برانگیز نیست. من همین حالا هم محروم هستم. بیش از محروم کردنم چه کاری از دست‌تان ساخته است؟ می‌خواهید به من شلیک کنید؟ 

لوچانو موجی یکی از سهام‌داران جز باشگاه یوونتوس است و در مراسم تودیع آندره آ آنیلی نیز به سخن‌رانی پرداخت. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *