بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی‌گیر دهه هشتادی به دنبال به درخشش در جهانی و المپیک/ عموزاد: مسئولان به ورزش اول کشور نگاهی ندارند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱

ملی‌پوش کشتی آزاد تاکید کرد روی درخشش در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک تمرکز کرده است.

به گزارش طرفداری، رحمان عموزاد ملی پوش کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی صربستان خوش درخشید و با تنها 20 سال سن، مدال طلای وزن 65 کیلوگرم را کسب کرد.

درخشش در بلگراد باعث شد اتحادیه جهانی کشتی، او را به عنوان برترین آزادکار جهان از میان پنج کاندیدا در سال گذشته میلادی انتخاب کند. عموزاد قهرمان آسیا و جوانان جهان نیز شده و رویای 10 طلای جهانی و 4 المپیک را در سر می‌پروراند.

رحمان عموزاد با اشاره به برنامه‌های خود برای رویدادهای مهم آتی اظهار داشت:

مدتی است در اردوی آماده سازی تیم ملی در خانه کشتی، تمرینات خودم را کنار دیگر آزادکاران و زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنم.

وی افزود:

خوشبختانه از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم. با توجه به اینکه فعلا تا سال آینده هیچ میدانی را پیش رو ندارم، فقط و فقط به پیگیری جدی تمریناتم می‌اندیشم تا آمادگی خودم را همچنان حفظ و تقویت کنم.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد:

به احتمال فراوان طبق برنامه باید ابتدای سال ۱۴۰۲ در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنم اما هدف اصلی من همانطور که بارها اعلام کرده‌ام حضوری موفق در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان و بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. در نهایت با تمام توان سعی دارم بتوانم در این میادین به خوش‌رنگترین مدال برسم تا باز هم دل مردم را شاد کنم.

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی تصریح کرد:

مسئولان به ورزش اول کشور نگاهی ندارند. امیدوارم این مشکل بر طرف شود و به صورت ویژه کشتی گیران و مدال آوران را حمایت کنند تا دغدغه‌ای نداشته باشند و تمرکز خود را روی کشتی بگذارند.

عموزاد در پایان گفت:

با توجه به شرایط جسمانی فعلا قصد تغییر وزن را ندارم و تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *