بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکاردو ساپینتو باز هم سوژه روزنامه پرتغالی شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۹

روز پنجشنبه گذشته بود که تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ایران در شهر کرمان به مصاف تیم مس رفت. این بازی جنجالی و پرحاشیه با نتیجه سه بر دو به سود استقلال میهمان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، در حاشیه این دیدار و زمانی که استقلال سه بر یک از میزبان خود پیش بود، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال از روی نیمکت اخراج شد. اخراج ساپینتو سرآغاز اتفاقات عجیبی بود که آنقدر پرحاشیه شد که این مربی را به یکی از سوژه های اصلی رسانه های کشور پرتغال تبدیل کرد.

ساپینتو پس از اخراج مقابل هواداران اقدام به دست زدن کرد و سپس هنگام خروج از زمین و حرکت به سمت رختکن، توسط یکی از ماموران نیروی انتظامی که ظاهرا از اقدام سرمربی استقلال عصبانی بود، مورد حمله قرار گرفت و لگد خورد! حاضران در صحنه سپس به سرعت مداخله کردند تا زد و خورد بیشتری روی ندهد.

انتشار فیلم های این اتفاق تقریبا در تمامی رسانه های ورزشی کشور پرتغال از جمله سه روزنامه معتبر رکورد، اوجوگو و ابولا بازتاب داشته است و هر کدام شرح وقایع و گزارش های خاص خود را باتوجه به تصاویری که در فیلم های تلویزیونی قابل مشاهده است، ارائه کرده اند.

در این میان حتی روزنامه اوجوگو اقدام به تماس با ساپینتو کرده و از او خواسته است که جزئیات این اتفاق را شرح بدهد. ساپینتو در واکنش، پاسخ مثبتی به درخواست مصاحبه نداده اما خبرنگار این روزنامه را به بیانیه باشگاه استقلال که در آن از سرمربی و اعضای تیم مس به عنوان مقصران اصلی ماجرا یاد شده، ارجاع داده است.

اوجوگو پیش از انتشار بیانیه استقلال نوشت:

استقلالی ها به طور کامل باشگاه حریف را مقصر این اتفاق می دانند و معتقدند که این سردرگمی با تحریک برخی عوامل مس کرمان آغاز شده است. استقلال همچنین یکی از مربیان این تیم را به تعرض به ساپینتو متهم کرد و از فرصت استفاده کرده و حمایت بی قید و شرط خود را از سرمربی پرتغالی اعلام کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *