بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | آل استار نبود تری یانگ را حس خواهد کرد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶

نبود تری یانگ در آل استار هنوز هم جای تعجب دارد. 

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران 8 مسابقه در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در مهم ترین مسابقات، بوستون سلتیکس در خانه اش به طرز عجیبی مقابل فینیکس سانز شکست خورد، فیلادلفیا مقابل سن آنتونیو پیروز شد و آتلانتا هاوکس حریفش یوتا جز را شکست داد. 

آتلانتا هاوکس 115-108 یوتا جز

استادیوم ویونت آرنا حدود دو هفته بعد میزبان آل استار خواهد بود و امروز میزبان یکی از بزرگ ترین غایبان این رویداد بود: تری یانگ. ستاره هاوکس به عنوان تنها بازیکنی که در جمع 5 پاسور برتر لیگ حضور دارد و در آل استار نیست، به تیمش کمک کرد تا از سد یوتا جز عبور کند. 

لاری مارکانن که خودش را برای اولین آل استار خود آماده می کند، مقابل تری یانگ و یارانش شکست خورد اما آمارش قابل قبول بود 

فیلادلفیا سونی سیکسرز 137-125 سن آنتونیو اسپرز

جوئل امبید و یارانش مشخصا سید یک کنفرانس شرق را می خواهند و بعید نیست که به آن برسند. جوئل امبید طبق معمول بازی 30+ داشت، جیمز هاردن که مشخصا از نبودنش در آل استار ناراحت است بازی 8-4-16 داشت و از درخشش تایریس مکسی هم غافل نشوید (25 امتیاز).

فیلادلفیا سونی سیکسرز حالا به رکورد پیروزی در 8 بازی خارج از خانه متوالی رسیده است؛ بهترین آمار از فصل 01-2000 و دوران آلن آیورسن (13 پیروزی متوالی)

فینیکس سانز 106-94 بوستون سلتیکس 

دوین بوکر در آستانه بازگشت به میادین است و در همین حال شاهد یک پیروزی بزرگ از روی نیمکت بود. بریجز (25 امتیاز) در تی دی گاردن نقش اول فینیکس سانز مقابل بوستون سلتیکس، صدرنشین کنفرانس شرق بود. جیسن تیتم شب خوبی را پشت سر نگذاشت…

شکست غیرمنتظره صدرنشین کنفرانس غرب

نتایج همه مسابقات

جدول کنفرانس شرق

جدول کنفرانس غرب

بازی های فردا

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *