بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شیخ دیاباته در انتظار یک خلق موقعیت مقابل آلومینیوم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴

شیخ دیاباته در کل نیمه اول مقابل آلومینیوم اراک تنها یک بار در موقعیت گل قرار گرفت که البته از سوی مدافع حریف سرنگون شد.

به گزارش طرفداری، اگرچه شیخ دیاباته در بازی با فولاد صاحب یکی دو موقعیت خوب گلزنی شد اما در بازی با آلومینیوم هم تیمی هایش حتی یک موقعیت گل نیز بری او ساخته و پردخته نکردند.

به هرحال پس از گذشت 17 هفته، شیخ بالاخره برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و فیکس شد. او انگیزه های زیادی برای این بازی داشت و در مدت زمانی حضورش در زمین نیز مؤثر نشان داد. وظیفه او مشغول نگه داشتن مدافعان حریف، فضاسازی برای وینگرها و استفاده از ضربات سر برای گلزنی یا ارسال پاس به هم تیمی هایش بود و تمام این وظایف را به خوبی انجام داد.

او تمام توپ های اول را زد و توپ را برای بازیکنان کناری فرستاد. ضمن این که مدافعان حریف را نیز به خود مشغول می‌کرد اما واقعیت این است که پرسپولیس باز هم در ایجاد موقعیت گل ضعیف عمل کرد و در کل 45 دقیقه ابتدایی حتی یک موقعیت گل هم روی دروازه آلومینیوم ایجاد نکرد.

با همین نوع بازی، مهاجم مالیایی پرسپولیس فرصتی برای عرض اندام و ضربه زدن به دروازه حریف پیدا نکرد. دیاباته 45 دقیقه بازی کرد و اگرچه موقعیتی برایش ساخته نشد اما یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی روی این مهاجم ایجاد شد. درنهایت هم پس از اخراج بیرو، او بین دو نیمه تعویض شد تا همچنان دقایق حضورش در میدان یک نیمه یا کمتر از آن باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *