بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رای نهایی کمیته انضباطی در مورد دیدار جنجالی فولاد – پرسپولیس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۰:۲۴

بعد از حاشیه‌هایی که از سوی یحیی گل محمدی و جواد نکونام در پایان دیدار فولاد – پرسپولیس به وجود آمد، پیش بینی می‌شد کمیته انضباطی رای به محرومیت این دو مربی دهد اما بنا به دلایلی کمیته انضباطی و اخلاق از صدور چنین رایی منصرف شدند. به خصوص که جواد نکونام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد و مصاحبه تند یحیی گل محمدی هم به خاطر ناراحتی از شکست و هم چنین فضایی که در استادیوم فولاد وجود داشت، به نوعی توجیه شد.

کمیته انضباطی درتازه ترین اقدام مدیران عامل و سرپرستان دو تیم را به کمیته انضباطی دعوت کرده است و این بدین معنی است کمیته انضباطی از صدور حکم محرومیت برای دو سرمربی عقب کشیده و بیشتر قصد دارد دو باشگاه را دعوت به آرامش کند.

البته گزارش جدیدی علیه یحیی گل محمدی به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و آن حمله فیزیکی خفیف و کلامی به کمک داوری بوده که آفساید میلاد فخرالدینی را اعلام نکرد و موجب کارت قرمز علیرضا بیرانوند شد. البته رئیس کمیته داوران در مورد این صحنه گفت: میلاد در موقعیت آفساید صاحب توپ نشد. ادر عین حال خداداد افشاریان تایید کرد در این بازی و در صحنه ای که مهدی ترابی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد، داور باید به سود تیم پرسپولیس پنالتی اعلام می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *