بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب ستاره پرسپولیس در خصوص صحنه‌های مشکوک داوری

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۴

پرسپولیس درحالی مقابل آلومینیوم متوقف شد که این دیدار صحنه‌های داوری زیادی داشت و جنجال زیادی به پا کرد. اتفاقاتی که باعث شد گل‌محمدی حرف‌های تندی را بعد از بازی به زبان بیاورد. یحیی مدعی شد داوری‌ها به عمد علیه او است و نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود.

در همین ارتباط: خشم باورنکردنی گل‌محمدی؛ حکم اخراج من باید از بالابالاها بیاید/ این تیم با من دیگر قهرمان نخواهد شد

یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های بازی پرسپولیس و آلومینیوم مربوط به برخورد مهدی ترابی و امیرمحمد هوشمند در داخل محوطه جریمه آلومینیوم بود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. تقریبا اکثر کارشناسان داوری و البته خود رئیس کمیته داوران هم معتقد بودند این صحنه پنالتی بود. خود مهدی ترابی که به شدت از این‌که داور خطای روی او را پنالتی نگرفت، عصبانی بود و البته حرف‌های جالبی را هم در این خصوص مطرح کرد. ترابی که ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به حساب می‌آید، در خصوص اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس گفت: به نظرم خیلی واضح بود که خطای پنالتی روی من رخ داد.

ترابی ادامه داد: این خطا آن‌قدر تابلو بود که اصلا نیازی به وی‌ای‌آر هم نیست. مثلا همین هفته قبل و خطا روی دیاباته آن‌قدر مشخص بود که نیاز نبود تکرار صحنه را ببینی. این صحنه‌ها اصلا نیازی به var ندارد و کاملا واضح است. این اشتباهات میلی‌متری یا پنجاه‌پنجاه نیست که تا هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند چون وی‌ای‌آر نیست داوران مرتکب اشتباه می‌شوند. چنین پنالتی‌هایی به‌قدری آشکار است که همه‌جوره می‌شود دید.

پنالتی روی مهدی ترابی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *