بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مربی‌ای که برای حضور روی نیمکت ایران وسوسه نشد!/ یک مربی ایرانی به تیم ملی نه گفت

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۱

انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم  ملی نکته ای است که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم شب گذشته در مصاحبه اش به آن اشاره کرد.

امیر مهدی علوی گفت: «به صورت کلی نگاه فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان فوتبال به ظرفیت‌های فوتبال کشور مثبت است. امیدوارم با چنین نگرشی روندی فراهم شود تا از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. در فوتبال ایران چهره‌هایی نامدار جوانی مثل وحید هاشمیان که به صورت کلی یک فرضیه بزرگ برای فوتبال کشور است، داریم. مهدی رحمتی‌ها، جواد نکونام‌ها، علیرضا منصوریان‌ها که چهره‌های باتجربه‌ای هستند می‌بینیم نفراتی مثل محمد ربیعی‌ها هم آمده‌اند. این اتفاق بسیار خوب است. در هر دو حوزه مربی داخلی یا خارجی موافقان و منتقدانی وجود دارد. ممکن است مربی خارجی نکات مثبتی داشته باشد یا منفی، طبیعی است روی مربی داخلی هم همین نگاه وجود دارد اما یکی از مباحث بسیار حائز اهمیت در خصوص موضوع مربی خارجی بحث انتقال مباحث مالی است. در گذشته دیده‌ایم فدراسیون فوتبال اندوخته‌ای داشته که نتوانسته آن را به حساب مربی خارجی منتقل کند و مشکلاتی به وجود آمده است. تیم‌های باشگاهی نیز همین حالت را دارد.»

در همین راستا خبر رسید فدراسیون فوتبال به طور جدی با یکی از مربیان سرشناس لیگ برتر برای محول کردن هدایت تیم ملی با وی مذاکره کرد اما سرمربی تیم باشگاهی به دعوت فدراسیون فوتبال پاسخ منفی داد و گفت؛ دوست دارد به فعالیت خود در زمینه باشگاهی ادامه دهد.

به نظر می رسد جو حاکم بر فضای تیم ملی موجب شد این مربی باشگاهی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی پاسخ منفی دهد.

قرار است اعضای هیئت رئیسه در نشست ۲۳ بهمن در شهر چوار در مورد سرمربی جدید تیم ملی با هم صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *