بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غلامی: حاضریم برای استقرار وار هزینه بدهیم/ سرمربی ما هیجانی است و این بد نیست

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۱

به گزارش ایلنا، عارف غلامی بعد از بازی استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: می بینم که برای خبرنگاران در این سرما، فضایی در نظر گرفته نشده است. ممنونم و خسته نباشید. اجازه بدید صحبت‌هایی آماده کردم اگر جواب صحبت‌های شما در حرف‌هایم نبود دوباره سوال بپرسید. به مردم داغدیده خوی تسلیت می گویم. صحبتی که می کنم از طرف کل مجموعه تیم هستیم. ما را در غم خودشان شریک بدانند. طی این هفته بچه‌ها و مجموعه باشگاه مالی یا وسایل دیگر از طرف باشگاه برای مردم عزیز خوی ارسال می شود.

وی درباره شرایط بازی گفت: 2 بازی پشت سر هم داشتیم و نتیجه دلخواه داشتیم. یک هدفی برای تیم مشخص کردیم و امیدواریم به هدف دلخواه‌مان برسیم. از اول فصل با هم قرار گذاشتیم درباره مسائل حاشیه ای پیرامون تیم و بازیها صحبت نکنیم. رفته رفته و همان طور که در نیم فصل اول برای استقلال اتفاق افتاد ما از داوری خیلی ضربه خوردیم.  من نمی‌خواهم انتقاد خیلی خاصی بکنم آنها زحمت خودشان را می‌کشند. یک جاهایی در نیم فصل دوم  یک سوت اشتباه می تواند سرنوشت یک تیم را تغییر بدهد. یک صحنه ما در گوشی آن را چک کردیم، صحنه صد در صد بود. این اتفاقات از ابتدای فصل تا حالا بیشترین اش برای استقلال اتفاق افتاده است. احتمال دارد همین تک صحنه ها برای استقلال سرنوشت تیم را عوض کند. 

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:  علیرضا رضایی از شرایط خیلی وقت است دور بود. برای هر بازیکنی این اتفاق می افتد. مخصوصاً پست دورازه‌بانی که یکی از مشکل‌ترین پست‌ها است.  از هواداران عزیز تقاضا می‌کنم این جوان خوب و با استعداد را مورد حمایت قرار بدهند. ما  به کل مجموعه تیم نیاز داریم. به سبحان  خاقانی، سیدحسین حسینی و زبیر نیک نفس مصدوم و به همه احتیاج داریم . همه دست به دست هم بدهیم به علیرضا رضایی هم در شرایط بازی قرار بگیرد و به تیم کمک کند.

غلامی درباره حواشی پیرامون ساپینتو و دستیارانش روی نیمکت استقلال گفت: خیلی روی نیمکت ما حساسیت ایجاد شده است. هر هفته اذیت می‌کنند و اتفاقات عجیب و قریب ایجاد می کنند. مربی ما هیجانی است و یک مربی مثل آقای نویدکیا هیجان کمتری دارند. این موضوع خیلی بدی نیست که روی هیجان سرمربی ما زوم کنند و خبر کار کنند باید این مسائل را کنار بگذارند. 

وی در پایان پیرامون استقرار وار تصریح کرد: اگر قرار باشد همه تیم‌ها برای وار هزینه بدهند، بازیکنان ما هم حاضر هستند و توان پرداخت این مبالغ را داریم. چرا که  بیشترین ضرر را از داوری کردیم. نهایت تلاش را کردیم که وار را بیاریم و الان هم داریم متضرر می شویم یک صحنه هایی خیلی سخت است و داوران سیستم روز دنیا را ندارند. این دو صحنه امروز صحنه خیلی روشنی بود امیدواریم دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *