بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاوارس: اتفاقات بازی با هوادار را در 40 سال حضورم در فوتبال ندیدم/ بازیکنان جدا شده عاشق نفت نبودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۷

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امروز خیلی غمگین هستیم نه به خاطر نتیجه بلکه به این دلیل که تاریخ بارها و بارها تکرار می‌شود.

به گزارش طرفداری، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل هوادار، اظهار داشت:

امروز خیلی غمگین هستیم نه به خاطر نتیجه بلکه به این دلیل که تاریخ بارها و بارها تکرار می‌شود. در یک لحظه و ثانیه تمرکز خود را از دست دادیم و تیم حریف توانست گل بزند. هر هفته باید چیزهای تکراری را بگویم. در این بازی بد بودیم. وقتی بد بازی کنی و ببازی، نمی‌توانی عادلانه قضاوت کنی.

وی ادامه داد:

باور کنید دقایقی که در بازی امشب اتفاق افتاد، در 40 سالی که در فوتبال هستم، ندیده بودم. چندین هفته این اتفاقات برای ما افتاد. در این بازی شایسته باخت نبودیم. تیم حریف 12 دقیقه بازی را متوقف کرد اما درست در زمانی که کنترل بازی را در دست داشتیم، این اتفاق افتاد و بازی را متوقف کردند. تیم ما کاملا سرد شد.

سرمربی نفت آبادان درمورد صحنه کارت قرمز گرفتن حسین ساکی، گفت:

در آن صحنه شاید داور سردرگم شد و شباهت ظاهری 2 بازیکن، سبب اشتباه داور شد. هوادار زمان‌های زیادی را با وقت‌کشی تلف کرد ولی وقت اضافی آنچنانی نگرفتند.

تاوارس درمورد دلیل استفاده نشدن از بازیکنان جدید یا مهره‌های تاثیرگذار در بازی‌های قبلی برخلاف استفاده از نفراتی که ثابت کرده‌اند به کار صنعت نفت نمی‌آیند یا زمان بندی نامناسب برای تعویض‌ها، پاسخ داد:

با این موضوع موافق نیستم. شاید بازی‌های دیگر را دیده‌اید و بازی‌های ما را نگاه نکردید. امروز با عباس بوعذار بازی را شروع کردیم. از وقتی من به صنعت نفت آمدم، برای ما بازی می‌کند. طالب ریکانی مصدوم بود. عباس هم 2 هفته مصدوم شد. به همین دلیل در زمان مصدومیت بوعذار، ریکانی را جای او گذاشتم.

وی ادامه داد:

اگر خاطرتان باشد هافبک‌های ما سینا مریدی و حسین پورامینی بودند.  سینا رفت  و باید بازیکنی را جایگزینش کنیم. ریکانی پس از رفتن مریدی شروع به بازی کرد و پس از آن هم بوعذار برگشت. امروز که با ریکانی، نصاری و بوعذار بازی کردیم، رقابت خوبی با حریف داشتیم. حتی بدون مهاجم بازی کردیم و تیم رقابتی داشتیم. امید خالدی را در دفاع چپ از دست دادیم و نتوانستیم برایش جایگزین بگذاریم. امیرحسین فرهادی در 3-2 بازی برای ما خوب بازی نکرد. حسین ساکی را از سمت راست در دفاع چپ گذاشتم. اینگونه نیست وقتی بازیکن خارجی می‌گیرید، بلافاصله بیاید و بازی کند بلکه ابتدا باید با فوتبال ایران و زمین تمرینی که در آن کار می‌کنند، سازگار شوند.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد:

باید با شرایط موجود سازگار شوند. مثل علی فریدون باید سازگاری به دست بیاروند تا مدت زمان بازی کردنشان به مرور بیشتر شود.

تاوارس  درخصوص اینکه آیا می‌خواهد خبرنگاران به وی کمک کنند یا خیر، پاسخ داد:

اگر خبرنگار بخواهد واقعیات را بگوید، بله. سرمربی اینجا باید روانشناس و رهبر تیم هم باشد. هر باشگاهی یک روانشناس دارد. چیزهای خیلی زیادی عوض نشده است. 

وی عنوان کرد:

درمورد بازیکنان می‌گویم شخصا فکر نمی‌کنم نفراتی که نام بردید خیلی عاشق صنعت نفت آبادان باشند. براساس عملکردشان و با توجه به اینکه نیاز به 26 بازیکن داریم باید 10 نفر در کادرفنی داشته باشیم اما فقط دو نفر روی نیمکت داشتیم. روانشناس هم صحبت کرده بودم و خیلی سخت است روانشناس خوب ورزشی پیدا کرد. برخی بازیکنان تیم را ترک کردند به این دلیل که 20 برابر صنعت نفت مبلغ قراردادشان بود. 

سرمربی نفت آبادان توضیح داد:

مثلا با مبلغ 100 برابر برای آن‌ها پیشنهاد آمده است. ابتدا نزد من می‌آیند و می‌گویند مادر، پدر، مادربزرگ و پدربزرگ من مریض هستند. باید در شهر خودم زندگی کنم و کار را با دروغ شروع می‌کنند.  برای آن‌هایی که رفتند آرزوی موفقیت دارم اما باید دنبال راه‌حل یا جایگزین مناسب باشیم.  سینا مریدی از فولاد به سایپا رفت و وقتی قراردادش تمام شد، بار دیگر به اهواز آمد و از آن جا نیز به آبادان آمد. او بازیکن خوبی است. باید خبرنگاران به تمرین بیایند و شرایط ما را ببینند. اگر من جای شما بودم، خیلی راحت از بازیکن ، مربی و عضو هیات مدیره انتقاد می‌کردم. از شما می‌پرسم آیا ما بد بازی کردیم؟ 

تاوارس درمورد اینکه آیا صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند یا سقوط می‌کند، گفت:

پیشبینی نمی‌کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *