بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تومیاسو: آرتتا بهترین سرمربی دوران حرفه ای من است؛ مارتینلی هرگز متوقف نمی شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵
بدون تصویر

تاکه هیرو تومیاسو، مدافع راست 24 ساله آرسنال معتقد است تفاوت این تیم نسبت به فصل قبل، درک بهتر ایده های آرتتاست.

طرفداری | به گزارش وب سایت گل، تاکه هیرو تومیاسو در مصاحبه ای اختصاصی با این سایت در مورد مسائل مختلفی از جمله کورس قهرمانی لیگ برتر و… صحبت کرد. در ادامه صحبت های این مدافع راست در این مصاحبه را مشاهده می کنید. آرسنال و بازی تحت هدایت میکل آرتتا:

ما با میکل آرتتا تفسیر بهتری از فوتبال داریم. اکنون بازیکنانی تازه وارد داریم اما مهم ترین چیز این است که حال ایده های آرتتا را بهتر درک می کنیم. این فصل ما ایده های او را بهتر درک کرده ایم و توانستیم آن ها را عملی کنیم. این تفاوت بزرگ ما نسبت به قبل است. آرتتا بهترین سرمربی ای است که در دوران حرفه ای خود داشته ام. میکل آرتتا فوتبال را به خوبی درک می کند، او همه چیز را می داند. وظیفه ما این است که هر چیزی به ما منتقل می کند را در زمین فوتبال اجرا کنیم. بن وایت:

البته که دوست دارم از ابتدا بازی کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که ارزش خودم را در زمین بازی اثبات کرده و ویژگی های خود را نشان دهم. من می خواهم به تیم کمک کنم و مهم نیست که از ابتدا بازی کنم یا خیر. وقتی به میدان می روم، تمام توانم را می گذارم. رویای آرسنال برای کسب جام پس از 19 سال:

قهرمانی در لیگ برتر بزرگ ترین رویای هر بازیکنی است. اما ما فقط 19 بازی انجام نداده ایم و برای صحبت در این مورد زود است. باید بازی به بازی پیش برویم، همان طور که میکل می گوید. باید تلاش کنیم و این کار را خواهیم کرد. متمرکز هستیم. مارتینلی:

گابریل هرگز متوقف نمی شود. او ریتم خوبی دارد. گابریل جوان است اما وقتی توپ را در اختیار دارد، می تواند تفاوت ها را رقم بزند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *