بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در شب اخراج ساپینتو/ آبی‌ها به ۳ امتیازی پرسپولیس رسیدند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف مس رفت و با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت. معین عباسیان (10) و عارف رستمی (6+90) برای مس گلزنی کردند و میلاد خدایی (19 – گل به خودی)، مهدی قایدی (73) و جعفر سلمانی (70) هم دروازه مس را باز کردند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که با این پیروزی 33 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند با توجه با توقف روز گذشته پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اختلاف امتیازی‌شان با سرخ‌های صدرنشین را به 3 امتیاز رساندند. شاگردان فرزاد حسین‌خانی نیز با 14 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماندند.

ترکیب مس : آرمان شهدادنژاد، محمد ستاری، علی تهامی، میلاد خدایی، علیرضا قادری، بورا، احمد نصیری (74 – محمد صبوری)، امین کاظمیان (74 – امیرحسین عسگری)، محمد قاسمی‌نژاد، رنان تونگیک و معین عباسیان

ترکیب استقلال : علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی (74 – ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند (80 – محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی (80 – رضا میرزایی)، محمد محبی(60 – پیمان بابایی) و ارسلان مطهری (74 – آرمان رمضانی)

داور : یاسر همرنگ

نیمه اول
دقیقه 10: اشتباه علیرضا رضایی در دفع توپ باعث شد به راحتی توپ در اختیار معین عباسیان قرار بگیرد و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 11: اعتراض ساپینتو یک بار دیگر موجب دریافت کارت زرد شد.

دقیقه 19: استقلال در یک ضدحمله صاحب موقعیت شد و مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه مس نفوذ کرد و سعی داشت توپ را به محمد محبی برساند که توپ پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 36: پاس عمقی ارسلان مطهری به قایدی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست استفاده کند و ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: توپ در محوطه جریمه مس به دست بازیکن این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 41: عارف غلامی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 43: محمد قاسمی‌نژاد از مس با خطا روی روزبه چشمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 44: معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه‌ او از کنار دروازه این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 45: ضربه سر محمد محبی از کنار دروازه مس راهی اوت شد.عصبانیت ساپینتو از اشتباه عجیب دروازه‌بان استقلال و بارش باران در کرمان

نیمه دوم
دقیقه 53: سعید مهری با خطا روی بازیکن مس با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 54: ارسال زمینی میلاد خدایی‌اصل به محوطه جریمه توسط کاظمیان از دست رفت و توپش از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 57: فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 62: شوت از راه مهدی قایدی را شهداد‌نژاد به کرنر فرستاد.

دقیقه 63: روزبه چشمی و عارف غلامی در توپ ارسالی از نقطه کرنر اعتقاد داشتند که بازیکن مس خطا کرده است و داور باید پنالتی بگیرد.

دقیقه 66: احمد نصیری از مس با خطا روی چشمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: نفوذ آرش رضاوند و با عبور از چند بازیکن توپ را در نهایت به جعفر سلمانی رساند و این بازیکن برای دومین بار دروازه مس را باز کرد.

دقیقه 73: مهدی قایدی پس از عبور از یک بازیکن در محوطه جریمه مس زمینی شوت زد که توپش وارد دروازه مسی‌ها شد.

دقیقه 83: آرمان رمضایی با تکل خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 86: معین عباسیان با خطا روی کوین یامگا کارت زرد گرفت.

دقیقه 90: یکی از عوامل نیمکت‌نشین مس به سمت ساپینتو حمله‌ور شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در این لحظه داور هم به نیمکت‌نشین مس و هم ساپینتو اخطار داد تا سرمربی استقلال دو اخطاره و اخراج شود.

دقیقه 6+90: عارف رستمی از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *