بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسینی: پیکان کمبود بازیکن دارد/ می‌توانستیم بازنده باشیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی پس از تساوی صفر- صفر تیم‌های فوتبال پیکان و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تساوی نتیجه خوبی برای ما نبود و حتی می‌توانستیم بازی را ببازیم. نیمه اول خوبی نداشتیم و حریف آماده بود قدرتمند و درگیرانه بازی کند. نفت پس از دریافت توپ می‌خواست آن را پشت دفاع ما بیاورد و یکی دو بار روی اهمال بازیکنان ما به موقعیت رسید که خوشبختانه گل نشد.پیکان از پس قعرنشین برنیامد

وی در مورد شرایط 45 دقیقه دوم بازی گفت: در این نیمه توانستیم بازی را با تغییر سیستم و توجیه بازیکنان در اختیار بگیریم و نیمه دوم یک‌طرفه بود. دو، سه موقعیت خوب نصیب‌مان شد که به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. بازی‌های لیگ دشوار است و ما دچار کمبود بازیکن شده‌ایم. مصدومان زیادی دادیم و امروز با اینکه سه دروازه‌بان آورده بودیم، باز هم لیست‌مان پُر نشد. در ادامه راه می‌توانیم با اطمینان کردن به این بچه‌ها، نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی پیکان درخصوص نتایج سینوسی خودروسازان در هفته‌های گذشته بیان کرد: شما درباره پیکان صحبت می‌کنید؛ نه درباره استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد. نیروهای ما محدود است و مشکلات ما از دیدار با سپاهان آغاز شد که چند بازیکن ما دچار مصدومیت بدی شدند. 6 یا 7 بازیکن خوب خودمان را در هفته‌های اخیر در اختیار نداشتیم اما با کار کردن با همین نفرات می‌توانیم جای بازیکنان غایب را پُر کنیم.

حسینی درباره اینکه صدویکمین بازی خود را روی نیمکت یک تیم لیگ برتری پشت سر گذاشت و اینکه چه حسی نسبت به این مسئله دارد، تصریح کرد: چنین مسئله‌ای را نمی‌دانستم و برای من حسی نداشت! از کار کردن با بازیکنان لذت می‌برم و این از هر چیزی برای من مهمتر است. دوست داریم به بچه‌ها فوتبال یاد بدهیم و در هر لیگی که باشد، به جوانان کشورمان کمک کنیم؛ لیگ برتر که خیلی بهتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *