بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عنایتی: بازیکنانم نمره قبولی می‌گیرند/ در استان فقط مدیرعامل دنبال کارها است

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: بازی سختی شد و 2 نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول شرایط به سود ما بود و موقعیت‌های فوق‌العاده خوبی روی دروازه تیم سخت‌کوش پیکان ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در نیمه دوم در شرایطی بازی را آغاز کردیم که مجبور شدیم به دلیل اخراج بازیکن خود به لاک دفاعی برویم.

وی افزود: در نیمه دوم از لحاظ ساختاری تیم‌مان شکل خوبی داشت. با بیش از 40 دقیقه 10 نفره بودن و گل نخوردن، می‌توان به نفت مسجد سلیمان نمره قبولی داد. امیدوارم تمرکز خود را حفظ کنیم تا به نقطه ایده‌آلی که در ذهن داریم برسیم و بتوانیم برای هواداران خوب‌مان کارهای بزرگ‌تر انجام بدهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: می‌طلبد جهاد استانی پشت این مسئله باشد. در این حدود 10 روزی که تیم را تحویل گرفتم، فقط مدیرعامل دنبال کارها است. اگر احساس کنم صحبت‌هایی که با هم کردیم، انجام شدن شان طولانی می‌شود، نمی‌توانم هیچ کمکی به تیم نفت مسجد سلیمان بکنم. اگر می‌خواهیم اینگونه جلو برویم باید مبلغی را به بچه‌ها بدهیم تا از لحاظ روحی و روانی تغییراتی در آن‌ها ایجاد شود.

عنایتی اضافه کرد: باشگاه باید این کار را بکند. در چند روز آینده تصمیم می‌گیریم باید چه کاری بکنیم. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا از این شرایط خارج شویم. تیم رو به جلو حرکت می‌کند اما کامل و کافی نیست. باید بیشتر تلاش کنیم. مسئولان هم باید پای کار بیایند تا اتفاقات خوبی برای مسجد سلیمان بیفتد.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *