بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گراهام پاتر: انزو فرناندز بازیکن جوان تاثیرگذاری است؛ انتقال جورجینیو اتفاقی دو سر برد بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۷

گراهام پاتر، سرمربی چلسی از فشارهای حاصل از فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات مطلع است.

طرفداری | گراهام پاتر در کنفرانس خبری پیش از تقابل با فولام در لیگ برتر انگلیس حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های گراهام پاتر در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید. روز پایانی نقل و انتقالات:

من سرمربی هستم در نتیجه در مسائل روز پایانی نقل و انتقالات زیاد نقشی ندارم. روی تمرینات روز آینده و آماده کردن تیم برای بازی با فولام متمرکز بودم. من وقتی از انتقال انزو فرناندز باخبر شدم که رسمی شد و خیلی خوشحالم چون او بازیکنی فوق العاده است. انزو فرناندز:

باید کاغذبازی ها را انجام می دادیم و مجوز می گرفتیم. اسپانیایی من خیلی خوب نیست و از طرف دیگر نیز انگلیسی او زیاد خوب نیست اما با هم کنار می آییم و همه چیز را به خوبی پیش خواهیم برد. او بازیکن جوان تاثیرگذار و قابل توجهی است و بی صبرانه منتظر شروع کار با او هستیم. زیاش و شرایط او پس از اتفاقات نقل و انتقالات:

او به کشور برگشته و امروز تمرین کرد. او بازیکنی حرفه ای است و شرایط را درک می کند. حکیم به ما متعهد است. زیاش بازیکن مهمی برای ادامه فصل خواهد بود، مطمئنم. فولام:

آن ها فصل فوق العاده ای داشته اند. اعتبار نتایج و موفقیت آن ها برای کادر فنی، مارکو و بازیکنانی است که عالی بازی کرده اند. آن ها در جایگاهی هستند که از نظر روحیه و انگیزه مناسبشان است. افزایش فشار روی تیم با توجه به خریدهای اخیر:

اگر پول خرج کنید، سر و صداهای بیرونی افزایش پیدا می کند. تقویت تیم یک مسئله است اما باید همه چیز را متعادل کرد، تصمیمات درست گرفت و محیطی مناسب ایجاد کرد. جدایی جورجینیو:

در طول چهار ماهی ک با او کار کردم، همیشه فوق العاده بوده است. دستاورد او در این باشگاه فوق العاده بوده اما گاهی باید تصمیمی بگیرید و این تصمیمی بود که با آن جورجینیو می توانست ثبات بیشتری در خانواده خود ایجاد کند. این یک انتقال دو سر برد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *