بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۳ کشتی‌گیر دیگر ایران هم به فینال رسیدند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۲

در پایان دور مقدماتی مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب، سه آزادکار ایران راهی فینال شدند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پی لانگ لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی سیف الدین آلکما از فرانسه را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مقابل ولادمیری گامکرلیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. سوادکوهی در دیدار پایانی به مصاف آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل نیشان راندهاوا از کانادا پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ابراهیم جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر هابیلا آووسایمان هاویلا از چین را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید. آذرپیرا در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوسیولک از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله دانیل لیگتی از مجارستان را با نتیجه ۹ بر ۲ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. زارع در دیدار نهایی به مصاف گئورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان می‌رود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *