بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رفتار غیرحرفه ای شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در جام جهانی / گزارش یک روزنامه داخلی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰

پیش از شروع جام‌جهانی در دیدار ایران برابر تونس که تدارکاتی برگزار شد، کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مهره فیکس کی‌ روش در قلب خط دفاع بودند اما به یک باره نظر کی روش در مورد این دو بازیکن عوض شد.

به گزارش طرفداری، روزنامه اعتماد نوشت: کارلوس کی‌ روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پیامی در اینستاگرام، تلویحا از هواداران ایرانی خداحافظی کرد تا مشخص شود او دیگر به ایران بازنخواهد گشت. این سرمربی پرتغالی که شایعاتی درباره توافق او با قطر شنیده می‌شود در صفحه خود نوشت: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و «میراث تیم ملی» حمایت کردند، هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.» 

نکته جالب در این میان اما کامنت محمدحسین کنعانی‌ زادگان زیر پست کی‌روش بود که حواشی زیادی ایجاد کرد. مدافع تیم ملی زیر پست کی‌روش نوشته بود: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.» این اظهار نظر کنعانی‌ زادگان تلویحا نشان می‌داد که او و شجاع خلیل‌ زاده حسابی بابت کم بازی کردن در جام‌جهانی ناراحت هستند و حالا که رفتن کی‌ روش قطعی شده است، کنعانی‌ زادگان می‌خواهد تسویه حساب کن.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان در طول سه دیدار ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فقط در نیمه دوم دیدار با انگلیس فرصت بازی پیدا کرد و در دو دیدار دیگر برابر ولز و امریکا نیمکت‌ نشین بود. شجاع خلیل‌ زاده هم در هر سه دیدار ایران روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد. این در حالی بود که کنعانی‌ زادگان و شجاع خلیل‌ زاده پیش از جام‌جهانی دو مهره اصلی تیم در خط دفاع بودند وقتی در ترکیب اصلی در بازی برابر انگلیس قرار نگرفتند، باعث تعجب همه شدند.

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد، پیش از شروع جام‌جهانی در دیدار ایران برابر تونس که تدارکاتی برگزار شد، کنعانی‌ زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مهره فیکس کی‌ روش در قلب خط دفاع بودند، اما در جریان این دیدار این دو بازیکن تاکتیک‌های مدنظر سرمربی تیم ملی را در زمین اجرا نمی‌کردند. از این‌رو روی یک صحنه کرنر برای تونس، کی‌ روش اصرار داشت که شجاع خلیل‌زاده در جاگیری خود دقت لازم را داشته باشد و دقیق در جای تعیین شده از سوی سرمربی قرار بگیرد، اما مدافع تیم ملی نسبت به این موضع بی‌توجه بود و دقیقا دروازه تیم ملی روی همین صحنه باز شد.

از طرف دیگر زمانی که کی‌ روش تصمیم گرفت خلیل‌ زاده و کنعانی‌ زادگان در دیدار برابر انگلیس روی نیمکت بنشینند، خلیل‌ زاده رفتارهای درستی از خود به نمایش نگذاشت و حتی زمانی که اتوبوس تیم ملی از هتل راهی ورزشگاه شده بود موزیک‌های روحیه‌ بخش پخش می‌شد، خلیل‌ زاده زیر لب خطاب به بازیکنان می‌گفت: «بگویید صدای موزیک را کم کنند.» 

درباره کنعانی‌ زادگان هم تقریبا شرایط همین بود او وقتی متوجه شد در ترکیب اصلی تیم ملی برابر انگلیس قرار ندارد، رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان داد. از طرف دیگر وقتی در نیمه دوم دیدار انگلیس وارد زمین شد، از نظر فنی هم نتوانست انتظارات کی‌ روش را برآورده کند.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان به همراه دوست صمیمی‌اش جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند و حالا که رسما کی‌ روش با فوتبال ایران خداحافظی کرده، این مدافع نشان داد که اخلاق را هم از دست داده است. او پیش از اینکه مشخص نبود کی‌ روش قطعا خواهد رفت، صحبت و انتقادی مطرح نکرده بود اما حالا که جدایی کی‌ روش قطعی شده، زبان انتقاد باز می‌کند و فرد خیانت‌کننده به ایران را معرفی می‌کند. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *