بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق باورنکردنی برای یک ورزشکار مشهور/ او شریک زندگی‌اش را معتاد کرد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸

نام یک ستاره مشهور ورزشی به پلیس داده شده و اتهامی مبنی بر خوراندن مواد مخدر به پارتنر سابقش مطرح شده است.

بنا بر گزارش‌ها، نام ستاره‌ای معروف توسط پارتنر سابقش به پلیس داده شده و اگر تمام اتهامات درست باشند پای این ستاره به چندین پرونده باز می‌شود.

یک منبع به سایت «دیلی‌میل» گفت: «پارتنر سابق ستاره مشهور اعلام کرده که این ورزشکار به او مواد مخدر داده است. به این دلیل که وقتی صبح از خواب بیدار شد اتفاقات شب گذشته به هیچ عنوان در ذهنش باقی نمانده بود. این اتهامی بسیار جدی است و جزئیات به تازگی فاش شده است.»

اینطور که از گزارش‌ها معلوم است، دو همدست در این توطئه حضور داشتند. وکیل پارتنر سابق این ستاره که نامش فاش نشده، به پلیس گفته که مواد مخدر در نوشیدنی آنها ریخته شده است. در حالی که هنوز مشخص نیست از چه ماده‌ای استفاده شده، آنها معتقدند که گویا داروی تجاوز جنسی بوده است. اما هیچ نشانه‌ای از تجاوز و تعرض وجود ندارد. گفته می‌شود که جرایم ادعا شده در سال ۲۰۱۸ رخ داده و اگر ثابت شود می‌تواند تا پنج سال حبس در پی داشته باشد.

به گزارش روزنامه تلگراف، مشخص شده که متهم در آن زمان از جرایم ادعایی بی‌اطلاع بوده، اما بعداً توسط یک شخص ثالث متوجه جریان شده است. تاکنون هیچ بازداشتی صورت نگرفته و از هیچ یک از متهمان بازجویی نشده است.

سخنگوی پلیس به دیلی میل گفت که هنوز قادر به تایید و یا تکذیب این اتهامات نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *