بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در باشگاه پرسپولیس علیه یحیی فعالیت می‌کنند؟

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۷

پرسپولیس برای دومین هفته متوالی نتوانست پیروز شود و بعد از شکست هفته قبل مقابل فولاد، در دیدار این هفته هم در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هوادارانش موفق نشد آلومینیوم را شکست دهد و تنها به یک امتیاز رسید.

این بازی حواشی زیادی داشت و به گفته کارشناسان چند صحنه مشکوک بر علیه پرسپولیس وجود داشت. گل محمدی که به شدت از داوری عصبانی بود، در کنفرانس خبری بعد از این بازی از یک توطئه بزرگ علیه تیمش حرف زد و به صراحت اعلام کرد،تا وقتی که او سرمربی پرسپولیس است، نمی‌گذارند این تیم قهرمان شود و دست‌هایی در کار است که جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند.

گل محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ادعای قابل تاملی مطرح کرد و گفت: «یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی‌تواند من را تکان بدهد. نه هیئت مدیره نه آقای درویش؛ چرا که مردم پشت این تیم هستند.»

او ادامه داد: «از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم چه حس و حالی دارند. من یک سال و نیم جام نمی‌گیرم. با من یک سال و نیم از جام خبری نیست. از هفته بعد با بازیکنان امید به مسابقات می‌روم مگر این که حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «از باشگاه ما این اتفاق رخ نمی‌دهد. در هفته‌های اخیر اتفاقاتی در داخل تیم و بیرون تیم رخ می‌دهد. این هم وضعیت داوری ماست که می‌دانند چه کسی را داور بگذارند.»

شاید مهم نکته صحبت‌های گل محمدی مربوط به اتفاقاتی است که در داخل تیم برای او رخ داده است که خودش به آن اشاره کرد. اما چه کسی در داخل تیم بر علیه یحیی کاری انجام داده است. شواهد نشان می‌دهد بازیکنان با یحیی ارتباط بسیار خوبی دارند و گل محمدی مشکلی با آن‌ها ندارد. درویش هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تا کنون خوب کار کرده و مخصوصا در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است. همچنین پرسپولیس از نظر پرداختی هم شرایط نسبتاً مناسبی دارد.

پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد مشکل اصلی گل محمدی با یکی دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس است و به همین دلیل این صحبت‌ها را در مورد اتفاقات داخل تیم مطرح کرد. جزئیات بیشتری از این ماجرا نمی‌دانیم ولی طی روزهای آینده قطعا جزئیات بیشتری از این قضیه منتشر خواهیم کرد تا هواداران پرسپولیس در جریان ماجرا قرار بگیرند. بیشتر بخوانید: یک پرسپولیسی به قعرنشین لیگ کرواسی پیوست برخلاف شایعات؛ بازیکنان پرسپولیس امروز تمرین کردند نامزدی یک ایرانی برای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پیکل‌بال تایید شد جریمه‌های جورجینا برای طرز لباس پوشیدنش در عربستان!

۲۵۱۲۵۴

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *