بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری به انتقاد تند سرمربی تیم ملی/ انوشیروانی: چرا زودتر استعفا نکرد؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری به صحبت‌های تند و تیز سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، سعید علی حسینی در فاصله اندکی تا برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری از هدایت تیم ملی استعفا کرد. او که در زمان ریاست علی مرادی به این عنوان دست یافت، در دوران سرپرستی سجاد انوشیروانی نیز به کار خود ادامه داد اما به یکباره استعفا کرده و صحبت‌های تندی را نیز علیه انوشیروانی مطرح کرد.

در حال حاضر سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج برای ریاست فدراسیون رقابت می‌کنند و علی حسینی در تیم بهتاج حضور دارد؛ اتفاقی که برخی به استعفای او مرتبط می‌دانند.

حالا سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری پاسخ علی حسینی را داد و اعلام کرد در صورت صحت این صحبت‌ها، چرا زودتر استعفا نکرده است؟!

سجاد انوشیروانی در خصوص استعفای سرمربی تیم و ارتباط این موضوع با انتخابات اظهار داشت:

او به عنوان سرمربی تیم ملی نباید به این سمت و سو فکر کند و باید کار خود را می کرد. البته منظورم این نیست که چرا برای کارشناس خبره کاندیداهای دیگر ثبت نام کرده است و اختیار خودش را دارد. حرف من این است که اگر تصمیم به استعفا داشته چرا زودتر این کار را نکرده است. 

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که تایید می کند سعید علی حسینی به خاطر انتخابات تصمیم به استعفا گرفته است؟ گفت:

من اینطور برداشت می کنم. اگر علی حسینی واقعا از شرایط ناراضی بود چرا بلافاصله بعد از قهرمانی جهان استعفا نکرده و اگر قصد همکاری داشت چرا برنامه‌هایش را ارائه نکرد؟ یکی از بندهای قرارداد او این است که باید برنامه یک ساله ارائه کند. 

وی درباره پاسخ به نامه استعفای علی حسینی تاکید کرد:

آن را منوط به برگزاری جلسه کمیته فنی کرده‌ایم. روز یکشنبه سرمربیان تیم‌های ملی حاضر می‌شوند و از برنامه‌های خود دفاع می کنند. او هم باید حضور پیدا کند و در خصوص استعفایش تصمیم‌گیری شود. 

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که آیا درست است چون قرارداد سعید علی حسینی در فدراسیون قبلی بسته شد، با او همکاری شد و در حقیقت فدراسیون جدید تمایل به همکاری با او نداشت؟ تصریح کرد:

اصلا چنین چیزی وجود نداشته است. به سعید علی حسینی به این دلیل که سواد آکادمیک و مدال های خوبی دارد، اعتماد داشتیم تا همکاری کنیم. از وزنه برداران بپرسید با وجود مشکلاتی که داشتیم وضعیت اردوها چگونه بود. فکر می‌کنم بهترین اردوها را برگزار کردیم و اعزام های ما کوچکترین حاشیه‌ای نداشت.

انوشیروانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می کند در جلسه روز یکشنبه با استعفای سعید علی حسینی موافقت شود؟ تاکید کرد:

خودم عضو کمیته فنی فدراسیون نیستم و ریاست کمیته کمیته فنی بر عهده حسین رضازاده است. نفراتی چون حسین توکلی، بهداد سلیمی، نواب نصیرشلال و حسین مقامی حضور دارند. اکثرا از قهرمانان جهان و المپیک هستند و پس از تبادل نظر هر تصمیمی بگیرند، سعی خواهیم کرد انجام دهیم. 

سرپرست فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا در صورتی که استعفای علی حسینی پذیرفته و او نیز رییس فدراسیون شود، سعید علی حسینی دیگر در فدراسیون وزنه برداری جایی نخواهد داشت؟ تصریح کرد:

علی حسینی قهرمان بزرگی است. مطمئن باشید تا روزی که ما هستیم در فدراسیون به روی همه باز است و هر جایی بتوانیم از قهرمانان استفاده می کنیم. 

سجاد انوشیروانی در خصوص بودجه‌ای که برای ورزش در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده نیز اظهار داشت:

با توجه به بودجه‌ای که بسته شده و از آنجایی که امسال سال بازی‌های آسیایی و برنامه‌ریزی برای المپیک هم است، شرایط واقعا حساس می‌شود. همین حالا می دانم وزارت ورزش با مشکلات بودجه‌ای مواجه است و این کمبود بودجه به نظر من اکنون باعث می‌شود جامعه ورزش در بحث تلفیق یکصدا شویم. اینکه حتما تجدید نظری در کلیات بودجه شود، هر چند بودجه تصویب شده ولی در جزییات آن تجدیدنظر کنند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد:

مطمئنا آثارش این خواهد بود که فدراسیون‌ها در انجام برنامه‌های خود دچار مشکل خواهند شد به خاطر اینکه برگزاری اردوها و همچنین اعزام‌ها برای مسابقات انتخابی المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی به نظر من دچار مشکلات عمده خواهد بود. مسئولان عزیز در دولت و همچنین مجلس باید کمک حال ورزش کشور باشند. چرا که سال بسیار حساسی را ورزش کشور در پیش دارد.

انوشیروانی در پایان به آنا گفت:

اگر واقعا می‌خواهند ارتقایی در جایگاه‌های خود در بازی‌هایی آسیایی داشته باشیم و همچنین برای المپیک برنامه‌ریزی کنیم تا در مسابقات انتخابی نهایت سهمیه‌ها را بگیریم و شرایط را مهیا کنیم تا به بهترین شکل ممکن تیم‌های ملی خود را آماده کنیم. قطعا این بودجه اگر با کسری ابلاغ شود ورزش کشور را با چالش‌های بزرگ مواجه خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *