بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرسازترین سرمایه‌گذاری یک بازیگر هالیوود در فوتبال/ وقتی خانم لایولی تصور نمی‌کرد شوهرش این کار را انجام بدهد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴

رایان رینولدز در ۳۲ سال زندگی حرفه‌ای به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌های هالیوود، ثروتی رشک‌برانگیز برای خود به دست آورده است. بازیگر ۴۶ ساله حدود ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه دارد و با اینکه سبک زندگی نسبتاً ساده‌ای دارد، اما مشکلی با پول خرج کردن ندارد و از ثروتش نهایت استفاده را می‌برد.

رایان در سال ۲۰۲۱ دست به کار هیجان‌انگیزی زد و با همکارش در بازیگری «راب مک‌الهنی» باشگاه فوتبال رکسام را به مبلغ ۲٫۵ میلیون دلار خریداری کرد، و وقتی بعد از تساوی ۳-۳ تیمش در جام حدفی در تلویزیون ظاهر شد و پیراهنی به گری لینکر، آلن شیرر و مارک هیوز داد، هواداران را خوشحال کرد.

رایان با ماشین‌های لوکس و جواهرات گران‌قیمت و جت‌های شخصی، تا سرمایه‌گذاری‌های بزرگ تجاری، زندگی یک هالیوودی واقعی را در کنار همسرش بلیک لایولی ۳۵ ساله می‌گذراند.

در اینجا، به زندگی باورنکردنی یکی از تاثیرگذارترین زوج‌های صنعت سرگرمی نگاه می‌کنیم.

رایان رینولدز و بلیک لایولی

ماشین‌های لوکس

رایان عاشق ماشین‌های لوکس است و مجموعه شگفت‌انگیزی هم دارد. گزارش شده که او و بلیک بیش از ۲۰ ماشین از جمله لامبورگینی اونتادور دارند؛ نسخه ۲۰۲۲ این خودرو از ۵۰۷,۳۵۳ دلار شروع می‌شود. از دیگر خودروهای لوکس او می‌توان به کادیلاک اسکالید، مرسدس بنز ۱۹۰ SL و آئودی R۸ اشاره کرد.

رایان همچنین عشق هیجان و آدرنالین دارد و عاشق موتورسواری است. گفته می‌شود که او یک Ducati SC۱۰۰۰ دارد که با صندلی چرمی و روکش حرارتی شخصی‌سازی شده و همچنین Triumph Bonneville هم دارد.

این ستاره همچنین به خودروهای ارزان‌تری مانند تویوتا پریوس و بی‌ام‌و سری ۷ هم علاقه دارد.

زندگی شگفت‌انگیز رایان رینولدز؛ ستاره هالیوود که وارد فوتبال شد/ وقتی بلیک لایولی فکر نمی‌کرد همسرش باشگاه فوتبال بخرد!

برندها

رایان و بلیک دائما روی فرش قرمز حضور دارند و استایل باورنکردنی خود را به نمایش می‌گذارند.

گزارش شده که بلیک حتی به آرایشگر هم نیاز ندارد و برخلاف بسیاری از همتایانش، اغلب خودش آرایش مو و لباس خود را انجام می‌دهد. کمد بلیک مملو از لباس‌هایی از برندهای گران‌قیمت مانند شنل، لوئی ویتون، دولچه گابانا است. در سال ۲۰۲۱ طرفداران توانستند نگاهی به کمد لباس او بیاندازند، که شامل کیف‌هایی بود که طراحان به او هدیه داده بودند و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از کفش‌ها. طبق گزارش‌ها، بلیک یک بار ۴۰ جفت از کفش‌هایی که قسمت زیرینشان قرمز است را به صحنه یکی از فیلم‌های خود آورده است.

زندگی شگفت‌انگیز رایان رینولدز؛ ستاره هالیوود که وارد فوتبال شد/ وقتی بلیک لایولی فکر نمی‌کرد همسرش باشگاه فوتبال بخرد!

زوج جواهردوست

گفته می‌شود که رایان از بلیک با یک حلقه رزگلد ۱۲ قیراطی سفارشی خواستگاری کرده و این حلقه نزدیک به ۲ میلیون دلار قیمت دارد و یکی از گران‌ترین حلقه‌های نامزدی افراد مشهور است. رایان روی این انگشتر با جواهرساز مشهور و دوست بلیک، لورین شوارتز، کار کرد.

بلیک به خاطر عشقش به چیزهایی که می‌درخشند مشهور است و طبق گزارش‌ها جواهراتی به ارزش ۱۰ میلیون دلار را در عرض یک هفته به نمایش گذاشت. او برای حضور در فرش قرمز مت گالا ۲۰۱۸، خود را با جواهراتی به قیمت ۲ میلیون دلار زیباتر کرد.

رایان هم علاقه زیادی به جواهرات دارد. او که زمانی سفیر ساعت‌های لوکس سوئیسی پیاژه بود اکثر مواقع ساعتی گران‌قیمت بر دست دارد. گفته می‌شود که کلکسیون ساعت‌های او شامل آثار کلاسیک کارتیه، پنرای، شوپارد و امگا است.

حلقه نامزدی همسر رایان رینولدز

املاک

رایان به لطف حرفه درخشان خود دارای مجموعه املاک رشک‌برانگیزی است. حتی گفته می‌شد که او زمانی بیش از ۲۰ میلیون دلار برای یک فیلم دریافت کرده است.

قیمت خانه مزرعه زیبای این زوج در حومه نیویورک، که در زمینی به مساحت ۴۷۰۰۰ متر مربع قرار دارد، بیش از ۵٫۷ میلیون دلار بوده است. آنها این خانه را به طور مخفیانه در سال ۲۰۱۲ قبل از تولد اولین فرزندشان خریدند. طرفداران فقط از طریق پست‌های اینستاگرام و مصاحبه‌هایی که رایان در طول شیوع کووید داشت، توانستند نگاهی اجمالی به فضای داخل خانه بیاندازند. فضای داخلی با میز ناهارخوری چوبی، مبل‌های چرمی بژ و تیرهای چوبی فضایی روستایی دارد.

 این زوج مخفیانه در سپتامبر ۲۰۱۲ در مزرعه مجلل Boone Hall، که در فیلم‌هایی مانند The Notebook نمایش داده شده، ازدواج کردند.

عروسی رایان رینولدز

سرمایه‌گذاری‌های تجاری

رایان در طول سال‌ها در مشاغلی سرمایه‌گذاری کرده که برخی از آن‌ها طرفداران و حتی همسرش را غافلگیر کردند.

او یکی از مالکان باشگاه فوتبال رکسام ولز است، که سومین تیم قدیمی فوتبال حرفه‌ای در جهان است و رایان آن را با قیمت ۲٫۵ میلیون دلار خریداری کرد. بلیک فکرش را هم نمی‌کرد که شوهرش قصد خرید باشگاه دارد و در ابتدا از این ایده خوشش نیامد. هنگامی که در مصاحبه‌ای با جیمی کیمل در مورد واکنش بلیک پرسیده شد، رایان گفت: «خوب نیست. اصلا خوب نیست. ما هنوز هم با هم بر سر این موضوع بحث داریم.» رایان در Aviation Gin و Mint Mobile هم سرمایه‌گذاری کرد.

این زوج همچنین کارهای خیر زیادی انجام می‌دهند و بیش از ۵۰۰ هزار دلار به موسسه خیریه آب کانادا اهدا کردند و کمک‌های مالی بیش از ۱ میلیون دلاری برای خانواده‌هایی که در جنگ پوتین با اوکراین آواره شده‌اند در نظر گرفتند.

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی

این مطلب را هم از دست ندهید: سلبریتی‌هایی که تیم فوتبال دارند/ از پرده نقره‌ای تا مستطیل سبز

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *