بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان یوسوا کیمیش برای نیکو کواچ و وولفسبورگ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۲

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی دی اف بی پوکال، بایرن مونیخ در موا آرنا موفق شد با نتیجه 4-0 از سد ماینتس بگذرد و به مرحله بعدی صعود کند.

طرفداری |  پس از چهار بازی ناکامی در کسب پیروزی، این اولین پیروزی باواریایی‌ها در سال جدید میلادی بود و حال یوسوا کیمیش که به عنوان برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، پس از بازی در مصاحبه با اسکای در این‌باره صحبت کرده است. کیمیش گفت: خیلی خوشحالیم که به روند پیروزی بازگشته‌ایم. امروز از همان دقیقه اول نشان دادیم که می‌خواهیم برنده شویم. عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بر بازی بسیار مسلط بودیم. این دقیقاً همان چیزی بود که در هفته‌های قبل از دست داده بودیم. وقتی چنین عملکردی داشته باشیم، متوقف کردن‌مان کار بسیار سختی خواهد بود. وقتی می‌بینید که چه بازیکنانی را می‌توانیم از روی نیمکت به زمین بیاوریم، احساس خوبی می‌کنید.

کیمیش در مورد اولین بازی ژائو کانسلو برای بایرن که موفق به دادن یک پاس گل نیز شد، گفت:  

وقتی پس از تنها یک جلسه تمرین بازی کنی، کارت راحت نیست. اما او این کار را خیلی خوب انجام داد. همچنین شروع فوق العاده‌ای با پاس گلی که داد، داشت. او راه حل‌هایی می‌بیند و امکاناتی در اختیار تیم می‌گذارد که می‌تواند باعث پیشرفت‌مان شود.

بایرن مونیخ حدود دو هفته دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس باید به مصاف پاری سن ژرمن برود. وقتی خبرنگار از کیمیش در اینکه آیا مدام به این بازی فکر می‌کند، سوال کرد، او با اشاره به نیکو کواچ و وولفسبورگ، گفت: 

اصلاً برای من این‌طور نیست. ما باید برنده شویم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. سرمربی سابق ما چند روز پیش یک‌سری صحبت‌ها کرده بود و حال باید ببینیم که چه می‌شود. 

 نیکو کواچ سرمربی پیشین بایرن مونیخ در کنفرانس خبری خود پیش از بازی وولفسبورگ مقابل اونیون برلین در دی اف بی پوکال، گفته بود: «این سخت‌ترین حریفی بود که می‌توانستیم مقابل‌شان قرار بگیریم. فکر می‌کنم در حال حاضر بازی در مونیخ، آسان‌تر از بازی در برلین باشد». هر چند که شاگردان کواچ در نهایت با نتیجه 2-1 بازی را به برلینی‌ها واگذار کردند. اما این حرف کواچ گویا به مذاق باواریایی‌ها خوش نیامده و به نظر می‌رسد قصد دارند در بازی بین دو تیم در فولکس واگن آرنا در روز یک‌شنبه، به نوعی تلافی کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *