بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| رقیب جدید بیرانوند در فوتبال ایران/ شروع عالی یک گلر؛ بالاتر از ملی پوش پرسپولیس!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۵۱

محمدرضا خالدآبادی از آن اسم‌ها نیست که خوب در خاطر آدم‌ها بماند و حتی اگر روزی دروازه‌بان معروفی شد هوادارانش برای ساختن شعار هم به دردسر می‌افتند! اما این دروازه‌بان جوان و گمنام که ساکت الهامی از هفته سیزدهم او را به گلرهای باتجربه‌اش ترجیح داد، طی ۵بازی ۳بار به‌عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شده و یک‌بار هم بهترین دروازه‌بان هفته بوده است.

هم‌اکنون میانگین نمرات خالدآبادی در سایت متریکا ۷.۵۵است، درحالی‌که علیرضا بیرانوند با میانگین ۷.۴۴بهترین دروازه‌بان لیگ و حتی بهترین بازیکن این فصل خوانده می‌شود. تنها دلیل اینکه خالدآبادی در جدول برترین‌های لیگ، بالاتر از بیرانوند و آلوز و دیگران قرار نگرفته، تعداد بازی‌های اوست که هنوز به حدنصاب لازم (حضور در یک‌سوم مسابقات) نرسیده است.

او اگر به همین منوال ادامه بدهد دو سه هفته دیگر صدرنشین جدول‌ها می‌شود و خودش را در جمع برترین‌های لیگ جای می‌دهد. خالدآبادی طی این ۵بازی مقابل نساجی، فولاد، ذوب‌آهن، آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان بازی کرده و فقط ۲بار گل خورده است.

هوادار امروز با نفت آبادان بازی می‌کند و بازی‌های ۲هفته آینده این تیم مقابل تراکتور و پرسپولیس محک بهتر و کامل‌تری برای ارزیابی این گلر جوان خواهد بود. گلری که در هر بازی ۰.۴گل خورده درحالی‌که میانگین گل خورده تیمش تا قبل از آمدن او ۱.۰۸در هر بازی بوده است.

علاوه بر او، حسین پورحمیدی هم یکی از برترین گلرهای این فصل بوده که هفته گذشته با سبقت از ایمان صادقی خودش را به رتبه دوم جدول دروازه‌بان‌ها رساند. پورحمیدی البته به اندازه خالدآبادی گمنام نیست و خیلی‌ها او را با عملکرد خوبش درون دروازه آلومینیوم می‌شناسند. او در این فصل ۲پنالتی مهار کرده و با احتساب یک پنالتی فصل گذشته، پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان لیگ در ۲سال اخیر بوده است. پورحمیدی با ۱۰کلین‌شیت در این فصل رتبه دوم را بعد از بیرانوند دارد. او در ۲فصل گذشته هم رتبه‌های دوم و سوم را بین دروازه‌بان‌ها داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *