بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس کرمان/ تغییر مهم در ترکیب آبی‌ها

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۵

تفاوت مهم بازی با مس به نسبت بازی با ملوان برای استقلال کاهش اختلاف امتیاز با پرسپولیس است که استقلال را به دوباره مدعی شدن امیدوار کرده است.

هفته گذشته با شکست پرسپولیس در برابر فولاد این اختلاف به 5 امتیاز کاهش پیدا کرده است. استقلال امیدوار است نمایش خوب در برابر ملوان را در کرمان تکرار و به یک پیروزی پر گل دیگر دست یابد.

در این بازی ریکاردو ساپینتو بار دیگر به علیرضا رضایی اعتماد می‌کند، به این خاطر که سید حسین حسینی هنوز از بند مصومیت رهایی پیدا نکرده است.

در قلب خط دفاعی این بار شاهد یک تغییر خواهیم بود. عارف غلامی بعد از مدت‌ها به ترکیب برمی‌گردد و در کنار سیلوا به میدان می‌آید. او بعد از بازی بانساجی در کرمان نتوانست در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد و دلیل آن مصدومیت این مدافع در بازی دوستانه با هوادار در تعطیلات جام جهانی  بود. این بازگشت به دلیل معنی است که روزبه چشمی به پست قبلی‌اش یعنی تک هافبک دفاعی استقلال برمی‌گردد. در کنارها خط دفاعی طبق معمول شاهد بازی کوین یامگا و جعفر سلمانی خواهیم بود.

مهدی مهدی پور هم چنان مصدوم است. قطعا یکی از هافبک‌های میانی در این بازی سعید مهری خواهد بود که در بازی با ملوان دو پاس گل داد. از بین زیبر نیک نفس و آرش رضاوند یکی در کنار سعید مهری قرار می‌گیرد. در کناره‌ها هم طبق معمول محمد محبی و مهدی قایدی بازی می‌کنند به این خاطر که محمد محبی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و در نوک خط حمله هم شاهد بازی امیر ارسلان مطهری خواهیم بود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *