بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش زیر پوستی برای وصل کردن پاکو خمز به تیم ملی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۴

درباره نیمکت تیم ملی اخبار جدیدی به گوش می رسد؛ اخباری مبنی بر افزایش تلاش های گروهی که می خواهند جانشین کارلوس کی روش هم پیمان خودشان باشد!

به گزارش طرفداری، روزی که طرفداری از قطع همکاری قریب الوقوع کارلوس کی روش با تیم ملی خبر داد و اعلام کرد 4 عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با ماندن کارلوس کی روش مخالف هستند و امکان ندارد این مربی دیگر سرمربی تیم ملی ایران باشد، حامیان کارلوس کی روش در فدراسیون فوتبال دنبال تکذیب خبر اختصاصی طرفداری رفتند و حتی تلاش کردند روابط عمومی فدراسیون را وادار کنند دست به تکذیب رسمی خبر رسانه طرفداری درباره قطع همکاری تیم ملی و کارلوس کی روش بزند اما مهدی تاج که بهتر از آنها از آینده خبر داشت اجازه این کار را به حامیان کی روش نداد و تکذیب ها به جای آن که به صورت رسمی از سایت فدراسیون منتشر شود، در یک سایت ورزشی که با نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ارتباط و مراوده دارد منتشر شد و همزمان از توییتر و اینستاگرام سر در آورد! همان روز مشخص بود کارلوس کی روش با تیم ملی به آخر خط رسیده و سرانجام روز گذشته کارلوس کی روش این جدایی را علنی کرد. هیات رییسه دنبال داخلی، دوستان در پی خارجی!

در شرایطی که اغلب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال معتقدند در شرایط فعلی با توجه به افزایش نرخ دلار و مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و موانعی که تحریم ها بر سر انتقال پول ایجاد کرده، استخدام سرمربی خارجی حداقل تا سال 2024 منطقی نیست و بهتر است تیم ملی تا پایان جام ملتهای آسیا سرمربی ایرانی داشته باشد، برخی افرادی که در انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی نقش داشتند، در تلاش هستند حالا پاکو خمز را روی نیمکت تیم ملی بنشانند. دستمزد اندک از دراگان اسکوچیچ تا پاکو خمز

بعد از دوره سیاه ویلموتس، فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با امیر قلعه نویی، علی دایی و یحیی گل محمدی بود تا سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند که ناگهان بحث قیمت ارزان دراگان اسکوچیچ مطرح شد و با ترفند قرارداد ریالی به جالی دلاری، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد و حالا هم همان گروه در تلاش هستند بحث دستمزد اندک و قیمت ارزان پاکو خمز را معرفی کنند تا این مربی اسپانیایی سرمربی تیم ملی شود. صدای پای پکیج بندها

البته در این که پاکو خمز در تراکتور نتایج بدی نگرفته و تیمش هم فوتبال بدی بازی نمی کند، شکی نیست اما طرح نام او برای تیم ملی کمی مشکوک است و شائبه نقش پکیج بندها در این فعل و انفعال را تقویت می کند.

به خصوص که امروز ظهر، محمد زارعی، یکی از خبرنگاران حامی کارلوس کی روش توییت کرد؛

پکیج بندها برای صندلی کارلوس کی روش نقشه کشیده اند… می خواهند پاکو خمز را به تیم ملی قالب کنند تا مثل زمان دراگان، راه تیم ملی از جیب آنها بگذرد!

حالا بماند که از همان روز اول مطرح شدن نام پاکو خمز برای هدایت تیم ملی که به انتشار خبر در مارکا هم کشیده شد، در فضای مجازی این شایعه رواج داشت که یک ایجنت (یا همان دلال) که رابطه خوبی هم با دراگان اسکوچیچ داشت می خواهد سناریوی «اسکوچیچ دو» را به اجرا بگذارد و این بار پاکو خمز اسپانیایی را روی نیمکت تیم ملی بنشاند.

باید دید آیا مهدی تاج میدان را به دست این افراد می سپارد؟ تلاش زیرپوستی برای فتح تیم ملی آغاز شده است. به هرحال کارهایی مثل گنجاندن بند دعوت به تیم ملی در قرارداد بازیکنان و دعوت آنها به اردوهای ملی و استفاده و سواستفاده از رابطه با سرمربی تیم ملی به این افراد مزه کرده و بدشان نمی آید یک بار دیگر آن درآمدها را تکرار کنند!

صد البته تا این لحظه هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز احتمال حضور پاکو خمز در تیم ملی را رد کرده و فدراسیون هم روی خوشی به این شایعه نشان نداده است ولی تبلیغاتی که در فضای مجازی برای پاکو خمز می شود شک برانگیز است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *