بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیکولو زانیولو: با تمام وجود در خدمت رم هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۷

نیکولو زانیولو سکوتش را شکست و در مورد اتفاقات رخ داده توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری | نیکولو زانیولو سکوتش را شکست و بیانیه ای صادر کرد. او از اتفاقات به وجود آمده پس از اعلام شدن خواسته اش برای جدایی از رم و رعب و وحشتی که برایش ایجاد شده می گوید.

نیکولو زانیولو در بیانیه اش در ANSA نوشت:

خیلی از چیزهایی که این چند هفته اخیر نوشته شد حقیقت ندارد. به عنوان یک بازیکن ناشناخته به رم پا گذاشتم و هوادران مرا به عنوان یکی از خودشان پذیرفتند. به من در دوره های وحشتناک و تاریک مصدومیت اعتماد به نفس و شجاعت دادند. با گلی که در تیرانا زدم حس کردم که آن چه آن ها به من ارزانی داشته اند را برگردانده ام. لحظه ای که برای تمام رومانیستاها فراموش نشدنی بود.

در 23 سالگی تجاربی دارم که بسیاری از بازیکنان ندارند. شکست، بازگشت و ادامه دادن، دوباره شکست خوردن، دوباره ادامه دادن و برنده شدن. چند ماه گذشته دوره حساسی برای من بوده است که برای من سخت بوده بدانم آینده فوتبالیم چیست. اگر چه، همیشه به سختی و با حرفه ای گری در زمین بازی و تمرینات تلاش کرده ام. برای اولین بار من ترسیدم. برای خانواده ام و خودم و فکر کردم طرد شده ام. پیش از این هیچ گاه برای من این اتفاق نیفتاده بود و من وحشت زده شدم. آینده در دستان ماست. کاملا در خدمت خانواده رم خواهم بود.

به نظر زانیولو تهدید او که توسط اولتراها انجام شد نقطه عطف این ماجراست که بیانیه های تیاگو پینتو و ژوزه مورینیو در آن تاثیر گذار بوده است. آن ها خیلی واضح گفتند که زانیولو قصد ترک رم را دارد و این باعث واکنش شدید اولتراها شد تا جایی که زانیولو مجبور شد برای حفاظت از خود با پلیس تماس بگیرد. گزارش شده است زانیولو فردا به تمرینات رم باز می گردد اما به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *