بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره آبی‌ها از محرومیت فرار کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاره اوکراینی خط حمله چلسی از محرومیت اتحادیه فوتبال انگلیس درباره ویدئو جنجالی که در ان شعر نژادپرستانه زمزمه می‌کند، خواهد گریخت. در ویدئو منتشر شده که مربوط به ماه جولای است، «میخایلو مودریک» و دوستش در مقابل یک خودرو آئودی ایستاده‌اند و آهنگی از «لیل بیبی» رپر آمریکایی را می‌خوانند که در شعر آن عبارات نژادپرستانه شنیده می‌شود.

این ویدئو حدود ۲۱۴ هزار بار در تیک‌تاک دیده شده و پس از شدت‌گرفتن انتقادها از بازیکن ۲۲ ساله چلسی، مدیر برنامه‌های او مجبور به عذرخواهی شد. این ویدئو البته از این شبکه اجتماعی حذف شده است. روزنامه «سان» خبر داده به‌رغم اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس هرگونه مطلب نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی بازیکنان را ممنوع کرده اما انتظار می‌رود مودریک از محرومیت سه جلسه‌ای قسر در برود.

با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس با ارسال نامه‌ای رسمی، از مودریک خواهد خواست درباره این ویدئو توضیح دهد و به او مسئولیت‌هایش را گوشزد خواهد کرد. یک سخنگوی باشگاه ساختاردونتسک، تیم سابق مودریک که این ویدئو در زمان حضورش در این تیم ضبط شده است، گفته این مهاجم ۸۸ میلیون پوندی از هرگونه اهانتی که در این ویدئو شده عمیقاً متاسف است.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *