بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سازمان بازرسی: خداداد افشاریان حق شرکت در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد + سند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است برگزار شود و خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، برای پُست ریاست این هیئت ثبت نام کرده است.

افشاریان که از اسفند 1397 به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند، با اقدام سازمان بازرسی کل کشور ممکن است از انتخابات این هیئت کنار گذاشته شود.

برپایی نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در چوار

این سازمان در نامه‌ای به تاریخ دوشنبه 10 بهمن، به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که افشاریان اکنون در مرکز این استان (یاسوج) سکونت ندارد و به همین خاطر، فاقد شرایط احراز پُست مذکور محسوب می‌شود.

در بخش مهمی از این نامه آمده است: «با استناد به ماده 1002 قانون مدنی، اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز آنجا باشد و اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد، مرکز امور او اقامتگاه محسوب می‌شود. همچنین برابر ماده 1003 قانون مذکور، هیچکس نمی‌تواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد».

هاشمی: اگر فدراسیون فوتبال کاشانی را قبول ندارد، گزینه دیگری معرفی کند

سازمان بازرسی کل کشور در پایان به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد احمد تذکر داده که اقدامات قانونی را به قید فوریت انجام دهد و نتیجه را تا حداکثر 16 بهمن به این مرجع اعلام کند.

فدراسیون فوتبال ,

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *