بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده تغییر عقیده یحیی در مورد یک بازیکن خاص/ حرف های عجیبی که در کنفرانس زده شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸

سیامک نعمتی یکی از قدیمی های پرسپولیس  که در این فصل فرصت زیادی برای بازی در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرده بود، در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و قرار بود به همراه حامد پاکدل نیم فصل دوم را در تیم دیگری سپری کند. پاکدل راهی تراکتور شد ولی جدایی و فسخ قرارداد سیامک با باشگاه پرسپولیس گره خورد و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

نعمتی که پیشنهادات خوبی هم داشت، در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند ولی هنوز مجوز حضور در تمرینات را پیدا نکرده است. در مورد نعمتی شایعه شده بود که گل محمدی اجازه نداده که این بازیکن در تمرینات حاضر شود ولی خود این بازیکن در مصاحبه ای که انجام داد، اعلام کرد آن روز به تمرین نرفته بود. یحیی گل محمدی هم که قبلا اصرار زیادی برای جدایی این بازیکن داشت و اعلام کرد که دیگر نیازی به سیامک ندارد، حرف های نسبتا عجیبی در خصوص قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد و البته بازگشتش به پرسپولیس زد.

یحیی در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل آلومینیوم گفت: من تصمیمی درباره سیامک نعمتی گرفتم که بتواند در تیم‌های دیگر بیشتر بازی کند. همه می‌دانیم سیامک نعمتی از لحاظ اخلاقی جزو بهترین بازیکنان ایران است و الان که این اتفاق افتاده و در تیم مانده است از ته دلم خوشحال هستم و ان‌شاءالله بعد از بازی با آلومینیوم به تمرینات برمی‌گردد تا ما از وجودش استفاده کنیم. ما از بازیکنان امیدمان هم در تیم استفاده می‌کنیم و سیامک نیز صد درصد با تلاش می‌تواند برای ما بازی کند.

اینکه یحیی در طی چند روز تغییر عقیده داد، موضوع عجیبی بود. سرمربی پرسپولیس با قاطعیت گفته بود که نیازی به نعمتی ندارد و این بازیکن می تواند جدا شود. به نظر می رسد وساطت بزرگترهای تیم، کریم باقری و البته محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس باعث شد تا گل محمدی از مواضع قبلی خودش کوتاه بیاید و حالا هم مجوز حضور دوباره در تمرینات را بدست بیاورد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *