بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رضا جباری: پرسپولیس از مهاجم خارجی روی خوش ندیده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۳

رضا جباری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس بر این عقیده است که سرخپوشان هرگز از مهاجم خارجی روی خوش ندیدند.

به گزارش طرفداری، رضا جباری در خصوص شکست پرسپولیس در اهواز به تسنیم گفت:

این بازی بیشتر تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار داشت ولی به هر حال فولاد با سبک خاص خودش که موردپسند خیلی‌ها نیست توانست 3 امتیاز را بگیرد. برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی بود که فولاد می‌خواهد با چه روشی بازی کند، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه خیلی عجولانه بازی کرد و از روزهای خوب خودش فاصله داشت.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:

از زمانی که دیاباته وارد زمین شد بازیکنان به شکلی بی‌هدف به ارسال توپ‌های هوایی روی آوردند و هافبک‌ها هم نتوانستند عملکرد چندان خوبی داشته باشند. در مجموع پرسپولیس روز خوبی نداشت و البته این تیم باید به خوبی می‌دانست که قرار است فولاد با چه شیوه‌ای بازی کند ولی نمی‌توان با یک باخت ارزش‌های تیم را زیر سوال برد و قطعا پرسپولیس به شرایط خوب گذشته‌اش بازخواهد گشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد:

آلومینیوم تیمی است که در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس از سیستم دفاع- ضدحمله استفاده خواهد کرد و بازیکنان پرسپولیس باید مواظب مهاجمان آلومینیوم باشند. قطعا کار پرسپولیس آسان نیست ولی کسب 3 امتیاز در ورزشگاه آزادی می‌تواند باخت برابر فولاد را جبران کند.

جباری درباره جذب مهاجم برزیلی تصریح کرد:

ما نمی‌دانیم این بازیکن چه شرایطی دارد و باید به ایران برسد تا ببینیم چه عملکردی خواهد داشت. پرسپولیس معمولا از جذب مهاجم خارجی روی خوش ندیده است و فقط لوکادیا کیفیت خوبی داشت که او هم ایران را ترک کرد و این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *