بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زانیولو به مشتری انگلیسی‌اش «بله» گفت و «نه» شنید!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۴۱

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ماجراهای پسر جنجالی این روزهای فوتبال ایتالیا یعنی نیکولو زانیولو پایان ندارد. بعد از خودداری این بازیکن 23 از همراهی رم در بازی مقابل اسپتزیا در سری A برای تحت فشار گذاشتن باشگاه جهت موافقت با انتقالش به میلان و مخالفت باشگاه با این جابجایی،‌ او پیشنهاد خوب باشگاه بورنموث که می‌توانست رقم قابل توجه 35 میلیون یورو را به خزانه رمی‌ها واریز کند، رد کرد تا به این شکل از جالوروسی انتقام بگیرد.  

اوضاع اما طوری پیش نرفت که زانیولو می‌خواست چرا که نه تنها میلان تلاشش را برای جذب او بیشتر نکرد بلکه ژوزه مورینیو هم او را از ترکیب تیم کنار گذاشت و تصمیم گرفته است که دیگر تا پایان فصل به او بازی ندهد. گویا به همین دلیل هم این هافبک ایتالیایی از بیم عدم انتقالش به تیمی دیگر در فرصت محدود باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و نیمکت‌‌نشین شدن تا پایان فصل، به بورنموث اعلام کرده که حاضر است با همان شرایط قبلی برای این تیم بازی کند.مورینیو از اشتباه هافبک یاغی نمی‌گذرد/ زانیولو دیگر برای رم بازی نخواهد کرد

 

طبق اعلام جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، زانیولو روز دوشنبه بعد از اظهارات مورینیو و تیاگو پینتو مدیر ورزشی باشگاه رم مبنی بر اینکه او دیگر در تیم رم جایی ندارد، در مورد پیشنهاد بورنموث تجدیدنظر و حتی یک بلیت هم برای پرواز به انگلیس رزرو می‌کند، اما این بار تیم لیگ برتری به او نه می‌گوید و دلیل آن را هم کافی بودن سرمایه‌گذاری‌هایش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اعلام می‌کند.

اکنون باید دید آیا زانیولو سرانجام راهی برای ترک رم پیدا خواهد کرد یا اینکه باید نادیده گرفته شدن از سوی آقای خاص را تا پایان فصل تحمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *