بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورایس: گل با تعویض‌هایش امکان تغییر نتیجه را دارد/ قلعه‎‌نویی به راحتی امتیاز نمی‌دهد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۲

به گزارش ایلنا، خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر در ورزشگاه نقش‌جهان، اظهار کرد: برنامه‌ای که داریم برای فردا قابل گفتن نیست. برنامه‌ حریف نیز منحصر به خودشان است. با احترام به حریف به میدان می‌رویم تا نتیجه مورد نظر را بگیریم. گل‌گهر تعویض‌هایی دارد که ممکن است نتیجه‌ بازی را تغییر دهد، البته ما نیز تاکتیک‌های خود را داریم.

وی با اشاره به حضور ۳۰ درصدی هواداران در این دیدار، افزود: برای بازی فردا حضور تماشاگران را نیاز داریم تا با انرژی خود برای کسب ۳ امتیاز به ما کمک کنند.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور بازیکنان برزیلی‌ در هر دو تیم، تصریح کرد: فردا سطح بازی بالاست و هردو تیم خوب هستند. اینکه هر دو تیم، برزیلی دارند، حائز اهمیت نیست زیرا من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم و روی همه آن‌ها حساب می‌کنم‌.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی گل‌گهر مدت طولانی‌تری در کنار تیم هستند. اما ما نیز می‌خواهیم به بهترین نحو برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. 

برزیلی‌های گل‌گهر نیز بازیکنان خوبی هستند اما تیم ما نیز هر بازی پیشرفت می‌کند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

مورایس یادآور شد: انتطار دارم که بازی خوبی باشد. امیدوارم بازی رقابتی ببینیم. قلعه نویی را می‌شناسم و می‌دانم به راحتی امتیاز نمی‌دهد.

او همچنین با اشاره به حضور هواداران، افزود: ناراحتیم که تنها ۳۰ درصد امکان حضور دارند ولی از هیچ بهتر است. درباره تیم‌های رقیب نمی‌توانم صحبتی کنم و تمرکز من روی تیم خودمان است. البته این به معنی اهمیت ندادن نیست اما ترجیح می‌دهم که تمرکز بر کار خودمان باشد. امیدوارم بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

مورایس همچنین خاطر نشان کرد: مسائلی در ایران هست که به بهبود فوتبال کمک می‌کند. یکی از آن‌ها استعدادیابی است. این یعنی به دنبال راه حل هستیم. کیفیت‌های مختلفی در باشگاه‌ها برای استعدادیابی ارائه می‌شود و این امر یک راه حل برای سازماندهی بهتر است. نمی‌خواهیم دنبال اتفاقات غلط باشیم.

سرمربی سپاهان همچنین درباره خرید بازیکن جدیدش و تصمیم‌گیری از سوی باشگاه یا مربی، تاکید کرد: یک نفر گل می‌زند اما این گل حاصل یک کار تیمی است.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *