بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برگزاری نشست هیأت رئیسه فدراسیون هندبال/ پاکدل: بهترین آماده‌سازی را برای تیم ملی انجام دادیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هیأت رئیسه فدراسیون با حضور اعضا امروز عصر برگزار شد.

در این نشست علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ضمن ارائه گزارشی در مورد حضور تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانستیم به هدف اصلی خود که صعود به مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان بود دست یابیم و این اتفاق گامی بلند برای توسعه هرچه بیشتر هندبال ایران بود.

وی افزود: با وجود تمامی مشکلات موجود و هزینه‌های هنگفت آماده‌سازی، برگزاری اردوها، اعزام به تورنمنت تدارکاتی لهستان و دیگر موارد در نهایت تیم ملی با بهترین شرایط به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد و تلاش کردیم تمامی دغدغه‌های ملی‌پوشان و کادر فنی را برطرف نماییم.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین به برگزاری نشست‌ها و تفاهم‌نامه‌های امضا شده در جریان مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که هندبال ایران در نقطه‌ای ایستاده که در جهان با احترام از آن یاد می‌شود و روسای فدراسیون هندبال دیگر کشورها و مسئولین ارشد فدراسیون بین‌المللی هندبال از آمادگی خود برای همکاری حداکثری با فدراسیون هندبال ایران خبر می‌دهند.

پاکدل همچنین با اشاره به ویژه برنامه مسابقات قهرمانی جهان از شبکه ورزش سیما و پوشش رسانه‌ای گسترده از این رویداد، خاطر نشان کرد: موفقیت‌های هندبال کشور سبب شد تا در طول حدودا سه هفته برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، پوشش ویژه‌ای از این رویداد در شبکه ورزش سیما به نمایش درآید و البته در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری بازتاب بسیار خوبی از حضور تیم ملی صورت پذیرد و باید از زحمات اصحاب محترم رسانه در این باره قدردانی نمایم.

ارائه گزارشی از برنامه‌های فدراسیون هندبال تا پایان سال و همچنین اهم برنامه‌های فدراسیون در سال آینده در جمله دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در این نشست رئیس فدراسیون هندبال از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تجلیل به عمل آورد.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *