بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس | توهین عجیب بازیکن محبوب کی‌روش به کنعانی‌زادگان/ اگر نبود، الان داشتی مثل خردادیان قر می‌دادی!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۶

کارلوس کی‌روش امروز با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش به‌صورت رسمی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد تا سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان مشخص شود که سرمربی پرتغالی دیگر جایی در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت؛ البته با در نظر گرفتن این موضوع که سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی فوتبال قطر عازم این کشور شده است.

در همین ارتباط: پیام خداحافظی کی‌روش خطاب به ایرانی‌ها؛ از حامیان میراثم تشکر می‌کنم!

اما اتفاق خبرساز در حاشیه خداحافظی سرمربی پرتغالی، کامنت جنجالی حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش کشورمان زیر پست کی‌روش بود. مدافع تیم ملی زیر پست خداحافظی کی‌روش نوشت: تو به ایران خیانت کردی، نه من‌و شجاع.

برای اهالی فوتبال کاملا روشن است که حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که سال‌ها کنار هم در قلب دفاع پرسپولیس با سرخ‌پوشان به میدان رفتند و یکی از عوامل مهم قهرمانی‌های متوالی قرمزها محسوب می‌شدند و با نظر اسکوچیچ به‌صورت فیکس در تیم ملی هم آمار درخشانی را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ثبت رساندند، مغضوب کارلوس کی‌روش بوده‌اند و با حضور غیرمنتظره او در رأس کادرفنی تیم ملی، نیمکت‌نشین بازی‌های جام جهانی شدند.

اما اتفاق عجیب‌تر بعد از کامنت کنعانی‌زادگان، پیام رضا خانزاده بازیکنان سابق تیم ملی، که در دوره اول حضور کی‌روش روی نیمکت ایران به تیم ملی دعوت شد و همراه با یوزها به جام جهانی هم سفر کرده بود، علیه کنعانی است.

خانزاده با انتشار پیامی پای پست کارلوس کی‌روش، ضمن قدردانی از سرمربی پیشین خود، واکنش توهین‌آمیزی به کامنت کنعانی‌زادگان نشان داد و نوشت: شما زیادی بزرگ بودی واسه یه‌سری نمک‌نشناس، که اگه نبودی الان تو محله‌شون نقش خردادیان رو داشت و باید قر می‌داد!

عکس | توهین عجیب بازیکن محبوب کی روش به کنعانی‌زادگان/ تشبیه مدافع ملی پوش به چهره لس آنجلسی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *