بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: قایقران برند معرفت و جوانمردی بود/ نساجی – ملوان، دربی شمال نیست

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری، پیش از دیدار با ملوان انزلی اظهار داشت: وظیفه خودم می‌دانم به نمایندگی از باشگاه نساجی مازندران مراتب تسلیت خود را بابت حادثه تلخ زلزله خوی خدمت بازماندگان ابراز کنم. این حادثه تعدادی از هموطنان‌مان را داغدار کرد و اندوه فراوان در دل‌هایمان جاری ساخت و هیچ کلامی توصیف‌گر آلام بازماندگان نیست. ضمن ابراز همدردی با این عزیزان و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان، ما هم همدرد، هم بغض و کنار داغدیدگان هستیم.

وی ضمن تعریف و تمجید از اسطوره فوتبال انزلی و گیلان، خاطرنشان کرد: خدا شادروان سیروس قایقران را رحمت کند که خیلی چیزها از آن مرحوم یاد گرفتم. در تیم کشاورز همبازی و مربی من بود. هر موقع وارد انزلی می‌شوم یاد آن مرحوم می‌افتم که برند معرفت و جوانمردی بود. از لحاظ فنی هم یک چهره استثنایی و ستاره‌ای بی‌بدیل در تاریخ فوتبال ایران بود. روحش شاد و جایش همیشه سبز.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص بازی فردا که از آن به عنوان دربی شمال کشور یاد می‌شود، گفت: این بازی دربی شمال نیست بلکه بازی دو نماینده فوتبال شمال کشور است که همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. هواداران نساجی در قائمشهر، ملوان را تشویق کرده‌اند و برعکس در انزلی همین اتفاق برای نساجی افتاده است. 
بنابراین یک رقابت ۹۰ دقیقه‌ای داریم و قبل و  بعد از  این ۹۰ دقیقه رفیق و دوست قابل احترام هم هستیم.

مطهری در مورد تیم ملوان و بازی با این تیم تصریح کرد: ملوان با سرمربی جوان و  زحمتکش خود، مازیار زارع عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و تیم قابل احترامی نشان داده است. امیدوارم دو تیم یک بازی جذاب و تماشاگر پسند ارائه دهند و مردم گیلان و مازندران از تماشای آن لذت ببرند.

وی در پایان در مورد داوری دیدار با ملوان انزلی نیز گفت: به نظر من هم داوری و هم فوتبال ایران نیاز به آرامش دارد.
ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و شادی و نشاط تولید کنیم. این همه جنگ، جدال و درگیری و حاشیه قشنگ نیست. داوران هم جزو همین فوتبال هستند و باید دقت کنیم که با مصاحبه‌های خودمان آنها را تحت فشار نگذاریم.
داوران هم مثل ما مربیان و شاید هم بیشتر نیاز به آرامش دارند تا راحت‌تر سوت بزنند.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *