بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: اریکسن به شدت ناراحت است؛ سانچو و مارسیال تقریبا برگشته اند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳

اریک تن هاخ از وضعیت کریستین اریکسنِ مصدوم می گوید.

طرفداری | به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، منچستریونایتد چهارشنبه شب بازی برگشت نیمه نهایی لیگ کاپ را مقابل ناتینگهام فارست برگزار خواهد کرد؛ تیمی که آن را در بازی رفت با نتیجه 3-0 شکست داد. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. شرح مهم ترین سخنان اریک تن هاخ را در ادامه می خوانید:  خرید هافبک به جای اریکسن مصدوم؟ همانطور که گفتید در روز ددلاین بازیکن خریدن کار راحتی نیست. هافبک های خوبی در تیم داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند. ای کاش اریکسن مصدوم نمی شد. کریستین به وضوح باعث افزایش کیفیت ترکیب تیم ما می شود و مشخصه هایی دارد که پیدا کردن جانشین برای او را به یک کار دشوار تبدیل می کنند. خود او بسیار ناراحت است اما خب در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد. پر کردن جای خالی یک بازیکن کار ممکنی نیست چون هرکسی مشخصه های خاص خودش را دارد؛ باید با ایجاد تغییرات کیفیت را حفظ کنیم و مصدومیت یک بازیکن قطعا بهانه خوبی برای افت تیم نیست. 

 خروج قرضی بازیکنان؟ ممکن است، اما همه چیز به شرایط موجود و لحظه ای بستگی دارد. اگر قرار باشد بازیکنی برود، احتمالا به صورت قرضی می رود. نمی توانم از طرف دیگر باشگاه ها صحبت کنم؛ فقط می توانم از منچستریونایتد بگویم. ما یک استراتژی مشخص داریم تا منچستریونایتد را به جایگاهی که به آن تعلق دارد برگردانیم؛ بر اساس همین استراتژی هم تصمیم خواهیم گرفت. مسیر خوبی را طی می کنیم و باید چارچوب قوانین مالی را هم رعایت کنیم. 

مصدومان تیم؟ فکر می کنم که مارسیال و سانچو فردا دوباره در لیست تیم قرار می گیرند اما مک تومینای غایب خواهد بود. ون بیساکا اوایل فصل اغلب مصدوم یا مریض بود و نمی توانست در جو مشارکتی تیم قرار بگیرد. از زمان بازگشت، شاهد تطابق او با سیستم تیم هستیم. وخهورست هم کاملا مطابق انتظارات ما کار می کند و به نظرم شروع خیلی خوبی هم داشته است. او با گذشت زمان تاثیر بیشتری در تیم خواهد داشت. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *