بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خمز: تراکتور برای جذب بازیکن تلاش کرد اما موفق نبود/ حسینی فعلاً شرایط بازی ندارد/ رضایی از تراکتور رفت

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳

به گزارش ایلنا، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: نوع بازی ما خیلی شفاف است. همیشه سعی می کنیم همان نوع بازی را بدون توجه به حریف و نتیجه بازی انجام بدهیم. فولاد تیم خیلی خوبی است. مربی خیلی خوبی دارد و یکی از بهترین تیم های لیگ است. در پنجره زمستانی خیلی خوب یارگیری کرده است. قطعا تماشاگران می توانند بازی خیلی خوبی ببینند ولی برای ما بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد نقش وینگرها در تیم تراکتور گفت: ما با دو وینگر بازی می کنیم. قنبری و عباسی چیزی را که خواسته ایم خوب انجام می دهند. گاهی از وینگرها می خواهیم باز شوند و از بیرون خطر ایجاد کنند. گاهی می خواهیم به داخل بیایند و برتری عددی ایجاد کنند. در مجموع از آن ها راضی هستیم. همیشه جنگ در وسط زمین است چون بخشی از بازی است. هدف و ایده ما این است که بازی بیشتر در زمین فولاد جریان داشته باشد. سبک بازی فولاد طوری است که در میانه خوب جمع می شوند و خوب ضد حمله می زنند. ما سعی می کنیم این فرصت را به آنها ندهیم. سعی می‌کنیم نوع بازی خودمان را خیلی خوب انجام بدهیم.

سرمربی تراکتور در مورد سبک بازی این تیم، عنوان کرد: ایده واضحی از نوع بازی که می خواهیم داریم. به بازیکنان گفته‌ام برای اینکه یک تیم بزرگ باشید باید مثل یک تیم کوچک در زمین بدوید. بازیکنان می‌دانند در هر پستی که هستند باید بیشترین سعی‌شان را انجام بدهند تا به تیم کمک کنند. تیم ما بدون توپ هم خوب کار می‌کند. وقتی توپ را از دست می‌دهیم با شدت پرس می‌کنیم و در جاگیری دفاعی عملکرد خوبی داریم.

خمز در مورد نقل و انتقالات تراکتور، تصریح کرد: من شاهد بودم که باشگاه تمام تلاشش را کرد بازیکن بگیرد اما تا آن حد موفق نبودند. شاید تعداد بازیکنان ما زیاد نباشد. سعی کردیم تیم را تقویت کنیم اما آنطور که می خواستم با تمام تلاش‌هایی که باشگاه داشت، اتفاق نیفتاد. برخی بازیکنان نخواستند به اینجا بیایند یا اینکه ما نتوانستیم بازیکنی که می خواستیم را بگیریم. دو بازیکن گرفتیم و دوست داشتیم بازیکن بیشتری بگیریم. وقتی تعداد بازیکنان بیشتر باشد مربی آرامش بیشتری برای استفاده از آنها دارد.

وی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: خیلی خوشحالم که فردا می توانیم تماشاگران را داشته باشیم. فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. امیدوارم از هفته‌های آینده شاهد پر شدن ورزشگاه باها باشد. امیدوارم حضور ان ها به نتیجه گیری ما کمک کند.

سرمربی تراکتور در مورد مصدومان این تیم، عنوان کرد: عباس زاده مصدوم است که کم کم به شرایط بازی می رسد اما هنوز نمی توانیم از او استفاده کنیم. حسینی هم فعلا شرایط بازی ندارد. محروم هم نداریم.

خمز در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی جذب می‌شود، اظهار داشت: اگر بازیکنی باشد که فکر کنیم می تواند به تیم کمک کند بله، یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم اگر تا الان سخت بود، الان فکر می کنم جذب او سخت تر است.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی، گفت: کاوه از تیم رفته و گذشته تیم است.

خمز در خصوص حمایت هواداران و همچنین مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی ایران، عنوان کرد: در فوتبال به خاطر نتایج یا از شما متنفر می شوند یا شما را دوست دارند ولی از این صمیمیت و محبتی که هواداران به ما دارند تشکر می کنم. در مورد اینکه من شاید گزینه تیم ملی باشم باید سه مورد را بگویم. برایم خیلی رضایت بخش است با وجود زمانی کمی که اینجا هستم این خبر منتشر شود. با گذشت زمان این تجربه را دارم نباید تمرکزم را روی کارهایی که بر عهده من است از دست بدهم. مربیانی که در ایران هستند خیلی بیشتر از من زحمت کشیده اند.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *